MyStiC Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Hittade faktiskt ingen liknande tråd, vi har ju ätbarttråden, nu när studenten och så vidare är här så tänkte jag att det skulle passa bra med en tråd som den här. Jag skulle behöva lite drinktips, orkar inte sitta och dricka öl hela dagarna nu, blir tröttsamt tillslut. Hints? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Hittade faktiskt ingen liknande tråd, vi har ju ätbarttråden, nu när studenten och så vidare är här så tänkte jag att det skulle passa bra med en tråd som den här. Jag skulle behöva lite drinktips, orkar inte sitta och dricka öl hela dagarna nu, blir tröttsamt tillslut. Hints? Vad som helst som du tycker är gott fungerar i princip. Jag brukar köra energidryck eller juice+sprite/fruktsoda till mina spritgroggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Hittade faktiskt ingen liknande tråd, vi har ju ätbarttråden, nu när studenten och så vidare är här så tänkte jag att det skulle passa bra med en tråd som den här. Jag skulle behöva lite drinktips, orkar inte sitta och dricka öl hela dagarna nu, blir tröttsamt tillslut. Hints? Köp ett billigt vitt vin, kyl till fryspunkten, blanda med Sprite -> njut av sommaren. Ta rejält med vodka eller gin i ett glas, fyll upp med Schweppes Russian Water, en skvätt flädersaft och ös i massa frukt och is. Muums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 (redigerad) Sprite + mosad piggelin + vodka och minttu + oboy är ett axplock av de varianter jag brukar köra då jag har sprit. När man tröttnar på den ganska söta smaken av piggelindrinken kör jag oftast på någon juice eller sprite och en gnutta lime. Billig "skitdricka" som går i är ett random vitt vin (eller red gold) och sprite, om man ens vill blanda ut den då. edit: precis, dude Redigerad 6 juni, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Goda drinkar med lime och/eller citron (lite syrliga drinkar alltså)... Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Goda drinkar med lime och/eller citron (lite syrliga drinkar alltså)... Tips? P2, kanske inte så Lime:ig eller Citron:ig men den är lite syrlig... Eller kanske mer åt det sura hållet. Men god är den i alla fall! Vaniljvodka + Sourz Spirited Apple + Sprite/Fruktsoda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Hittade faktiskt ingen liknande tråd Onödig tråd, duger inte denna? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=47664 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Onödig tråd, duger inte denna? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=47664 Nej. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 (redigerad) Rom och trocadero och is <3 eller sån där issluschi med colasmak plus baileys <3 Redigerad 7 juni, 2010 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 (redigerad) Smirnoff Ice och Rekorderlig Skogsbär. Mumma! Läskeblask med alkohol. höhö Redigerad 7 juni, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 (redigerad) Rom och trocadero och is <3 Ooh, måste prövas har hittills varit såld på rom och cola ( ) men det kan ju vara roligt med nyheter. Även bacardi torched cherry med cola är att rekommendera. Smakar precis som cherry coke med lite alkohol om man lyckas blanda någorlunda rätt Edit: ajustja, jag fick med mig en liter smirnoff äppelvodka från flygresan. Vad är gott att göra med en sådan? Redigerad 8 juni, 2010 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 Bacardi Coconut + ananas/apelsinjuice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 (redigerad) Brukar köra på vitt vin + sprite. Simpelt och gott. Redigerad 8 juni, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 Smirnoff ice <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 What, inga som är fans av Jägermeister? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 What, inga som är fans av Jägermeister? http://pici.se/pictures/FaASCxJQU.jpg Y sorry, glömde nämna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 What, inga som är fans av Jägermeister? Det är få alkoholdrycker jag ogillar men Jäger är en av dem. Så sliskigt! I eftermiddags drack jag Nils Oscars Gin (nyhet) med Grappo och is och mynta. Gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 Brukar köra på vitt vin + sprite. Simpelt och gott. Festival. What, inga som är fans av Jägermeister? "I drink vodka, Gizmo. I stopped drinking Jaeger in high school." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 Captain Morgan + Cola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 What, inga som är fans av Jägermeister? Inte längre drack för mycket sånt över en fest så jag tröttnade på Jägermeister. Men kan va gott att ta då och då. Annars har du Vodka + Burn den svarta sorten eller vad man ska säga jävligt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts