Plaisir Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 På den bärbara dator jag införskaffade för några veckor sedan står det att det ska sitta det här i: "Inbyggd 5-i-1 digital medieläsarer för Secure Digital-kort, MultiMedia-kort, Memory Stick, Memory Stick Pro eller xD Picture-kort" Jag ser ju vart den sitter men WTH?!? Det är ju bara ett stort hål större än något utav de minneskort som står här ovan är. Är det något som inte stämmer eller saknas eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Vad är det för laptop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Vad är det för laptop? This: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=49131 Finns en länk däri som jag egentligen skulle kopierat men jag glömde bort det så får bli den där istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts