Topp3 Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 (redigerad) Neej, man åker runt till en massa små städer och hemliga ställen t.ex paris NY hong kong och ****** Ta bort det sista stället från din post! *HEMLIGT HEMLIGT* Redigerad 23 mars, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Hehe ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Jag har tagit några screenisar på deus ex (1) här och nu. de är inte tagna med den högsta upplösningen, så grafiken är inte den bästa, men det duger. Ja just det, "Matrix"-effekten är ett fusk, så ni inte tror att spelet är knasigt. Screenshots. Och det rosa är till för att ni ska se att bilderna inte sitter ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 nej vad e det för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Men läs!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Vem äro den frälsta ock upplysta förutom migo ock den store vers-ettan som haro tugat det ljuvliga ock förföriska första alternativet? halleluja halleluja halleluja halleluja Jag ber en bön om frälsning för alla nöffnöffgrisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Mohahahhahahahhahah Skaffa raven shield för det bygger på en BETA av dx2:s ai- och grafikmotor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Jag me... (:!!! Jag me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 28 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Om sjutton dar smäller det då kommer DX2 Glöm inte det Gå in på www.deus-ex.org själva sidan är grymt mycke bättre än gtasajten tycker jag Men förumet suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 ehhhhh, helst plötsligt var det väldigt mycket man inte kunde göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 ehhhhh, helst plötsligt var det väldigt mycket man inte kunde göra? (lite text också, annars är det spam) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 3 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 (lite text också, annars är det spam) Håller med till 100%! Håller med till 100%! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 me Too Jag med... Det är visst 23 av 28 som är grisar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 4 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Jag med... Det är visst 23 av 28 som är grisar.... Jaja då behöver inte era föräldrar köpa nån julskinka i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Vääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( DeusEx: Invisible War kommer inte förräns i höst Vääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts