Xersize Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 (redigerad) Hejsan! Jag undrar bara hur man kan göra så att man, i GTA: SA, enbart har en Uzi (eller snarare micro-smg som den kallas) vid Hitman-level, så som man man har konstant i VC? Jag bara antar att det går att fixa i weapons.dat, men jag har ingen aning om hur man gör Svar uppskattas starkt! EDIT: Jag ber om ursäkt om denna tråden ligger fel, hade svårt att bestämma mig om den passade bäst här i Modding eller i San Andreas Redigerad 22 maj, 2010 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 3 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2010 Ledsen att bumpa, men finns det ingen som kan detta och känner för att hjälpa till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtarez Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 (redigerad) ... Redigerad 14 mars, 2019 av gtarez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts