MetoC7 Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Ganska svår fråga va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Rise FM är min favoritkanal om vi räknar bort MP3 Player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Chatterbox är roligast, fast inte när man hört allt fö då är K-Jah bäst. Egentligen lyssnar jag på metal men nån sån kanal finns ju inte på 3an, synd I only play real game like football and hopscotch (hoppa hage ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Rise fm, Gameradio och k-jah suger!!! Bäst om man inte räknar Mpa3n är väll Lips 106 men framförallt MP3 player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Du borde inte tagit med MP3 Player som svarsalternativ eftersom den radiokanalen är olika för alla, det vore roligare att se vilken av originalkanalerna folk uppskattar mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 MP3 är bäst annars Game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 jag gillar ingen radio. antingen spelar jag mp3 spelaren eller så har jag inte på radion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 jag tycker flashback som bästa orginal radio ...men mp3 är bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flugfarfar Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 RISE FM FÖR F*N! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Hur gör man den där mp4 player eller vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 K-jah och flashback Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Hur gör man den där mp4 player eller vad den heter. MP4 player. Man lägger in MP3 i MP3 mappen i GTA3 mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 mp3 player annars head! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Jag hoppar bara in i nån bil och hoppas på det bästa. Men om det är den där opera kanalen hoppar jag snabbt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Jag hoppar bara in i nån bil och hoppas på det bästa. Men om det är den där opera kanalen hoppar jag snabbt ut Hehe ganska onödigt, du kan ju byta kanal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 26 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 MP4 player. Man lägger in MP3 i MP3 mappen i GTA3 mappen. Då förstår jag men jag vill kalla den mp 7 player det är coolast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 mp3 player, eftersom Trash FM ligger där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 26 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Mp 7 är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flugfarfar2 Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Rise fm, Gameradio och k-jah suger!!! Bäst om man inte räknar Mpa3n är väll Lips 106 men framförallt MP3 player Du e knäpp!!!!!!!!! Klart som korvspad att rise fm rockar!!!!! Gör en hjärnundersökning!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts