Renard Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 (redigerad) Jag vet inte om det redan finns en sådan här tråd på forumet. I så fall ber jag om ursäkt Jag har sett trådar som den här på många olika forum, men inte på GTAsajten. Frågan lyder helt enkelt: Vad lyssnar du på just nu? Själv lyssnar jag på Rainbow - Man On The Silver Mountain. Sitter här och stampar takten samtidigt som jag skriver Redigerad 18 maj, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 (redigerad) Haha, finns faktiskt en med exakt samma trådnamn - dock låst! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36758 Sen är den ju lagd i Allmänt ( ) också. Tunear just nu in När Planeterna Stannat med Familjen. Redigerad 18 maj, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 (redigerad) Haha, finns faktiskt en med exakt samma trådnamn - dock låst! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36758 Sen är den ju lagd i Allmänt ( ) också. Tunear just nu in När Planeterna Stannat med Familjen. Oj! Då kanske det är lika bra att låsa denna också eller? Det kanske blir den allmäna posthunter-tråden? Om vi inte lägger den i Loungen förstås! Redigerad 18 maj, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Känns som en perfekt loungetråd. Pendulum - Granite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Säger som er andra, lounge plx. Crystal Castles - Baptism Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Bob Dylan - Hurricane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Eluveitie - Uis Elveti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Fanns det inte en sådan här i Loungen ett tag, men som blev låst och raderad? Eller är det allmänttråden jag tänker på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Timo Räisänen - Outcast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Fanns det inte en sådan här i Loungen ett tag, men som blev låst och raderad? Eller är det allmänttråden jag tänker på? Inte vad jag kommer ihåg. Det är kanske den här du tänker på. Och ja, ni har rätt, det här är en loungetråd. Får se om det finns någon global mod kvar som orkar göra sitt jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Inte vad jag kommer ihåg. Det är kanske den här du tänker på. Och ja, ni har rätt, det här är en loungetråd. Får se om det finns någon global mod kvar som orkar göra sitt jobb. Haha javisst är det den. Jösses vad jag kom ihåg fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 (redigerad) Får se om det finns någon global mod kvar som orkar göra sitt jobb. Alla dom latmaskarna har ju försvunnit för länge sen. Eller vänta vafan. Redigerad 19 maj, 2010 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Shout Out Loads - Fall hard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Radio; The Black Eyed Peas - Rock That Body Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Johnny Cash- Guess Things Happen That Way lalalalalaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Mark Knopfler - Border Reiver. Härlet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Top Gun anthem gillar låten skarpt mycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Masshysteri - Vår del av stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Bob Dylan - Hurricane Bästa låten någonsin, helt klart. Men just nu lyssnar jag inte på Dylan, eller musik alls för den delen. Lyssnade dock ganska nyligen på Endlessly med Muse och Vi var människor från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Kent - FF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts