Plaisir Skrivet 14 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 00373500489506703064 Som betyder...? Det är ett litet mysterium för er att lista ut. Vaaad är det jag vill klaga på? Pitcha idéer och diskutera möjligheter. Så fort rätt lösning kommer in får vi se om det kan bli något pris =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 14 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 Jag tror att det är ett ordernummer för ett spel som blivit försenat, kanske Red Dead Redemption? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 (redigerad) Underbar idé! Ska klura på detta ett tag Redigerad 14 maj, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 Ordernummer är nog på rätt spår, gissar på det aswell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 Fan vad kul grej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 Är det en iPhone eller något sådant? http://www.posten.se/tracktrace/TrackConsignments_do.jsp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 Är det en iPhone eller något sådant? http://www.posten.se/tracktrace/TrackConsignments_do.jsp Najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 Vilken tråd kommer detta ifrån. Vill se helheten innan jag gissar tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 14 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 Vilken tråd kommer detta ifrån. Vill se helheten innan jag gissar tack. Klagomuren, tryck på pilen i Plaisir's quote på sig själv så kan du läsa, men hela grejen står i första-posten ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2010 Dags att ninja-hämta Plaisirs paket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2010 Korrekt att det var ett postpaket. Hämtat ut min kära dator nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts