daekol Skrivet 14 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 Hej! Jag håller på och ändrar lite inställningar i handling.dat på en inmoddad 850 2.5t. Jag har fixat så den har rätt vikt och är framhjulsdriven men jag förstår inte hur jag ändrar så att man får abs bromsar. Här är en bild på hur det ser ut: http://data.fuskbugg.se/skalman01/ABS.JPG Är väldigt tacksam om jag kan få lite hjälp med detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 17 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2010 För det första vilket utav gta spelen ska du ändra detta i? jag vet hur du kan göra det i SA. ladda ner gta sa ultimate editor och bocka helt enkelt i rutan för abs till det fordonet du vill sätta abs på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daekol Skrivet 27 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 För det första vilket utav gta spelen ska du ändra detta i? jag vet hur du kan göra det i SA. ladda ner gta sa ultimate editor och bocka helt enkelt i rutan för abs till det fordonet du vill sätta abs på. Detta gällde GTA IV men jag hittade en lösning. Jag behövde bara ändra mflagsdelen till 440010 så fixade det sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts