SilentViper Skrivet 24 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2011 Sol sol och åter sol. Snart har vi haft sol i 14 dagar. Ca 20+ och stekhet sol under dagarna så skönt nu och se hur alla träd börjar slå ut nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 Det har blivit riktigt mänskligt ute nu; i helgen inledde jag t-shirt-säsongen. Men vet ni vad som är piss med det fina vädret? Spoiler Man får dåligt samvete när man sitter inne och ugglar vid datorn. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 Här sitter man och svettas i minst 24 grader! Vattnet går åt, det vill jag intyga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Vad är det för väder i Arvika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Måste det bli kallt igen? Kan det inte alltid vara varmt? Den lägst uppmätta temperaturen i La Jolla i Kalifornien visade på två minusgrader. Det är okej, liksom. Det borde vara en mänsklig rättighet att slippa kyla. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2011 Man vänjer sig aldrig vid den här årstiden. Är solbränd efter att ha legat och sovit i solen i helgen (iförd shorts och t-shirt) och idag snöar det dasslock utanför fönstret. Det som är positivt är ju alla gnälliga jävlar på Facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2011 DET SNÖAR I MAJ! VAD FAN ÄR DET HÄR.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2011 DET SNÖAR I MAJ! VAD FAN ÄR DET HÄR.. Sverige. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2011 Langa lite sol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2011 Langa lite sol! Såhär dags? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 Såhär dags? Dygnet runt är lugnt för mig! Jag gillar solsken! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2011 Dygnet runt är lugnt för mig! Jag gillar solsken! Love you bredah 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2011 I Uppsala var det varmt och soligt idag. Underbart vårväder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 (redigerad) Mysigt med lite regn och åska ibland... Perfekt filmväder! Nu blixtrar det också! Redigerad 17 maj, 2011 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Mysigt med lite regn och åska ibland... Perfekt filmväder! Nu blixtrar det också! Vad långsamma nu är uppe i Stockholm, det där hade vi redan i söndags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Vi har bara åska någon gång per år i den här förbannade staden. Det har varit riktigt risigt väder de senaste dagarna, i övrigt. Just nu blåser det som bara den. Som om det inte räckte med nedrans elva plusgrader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 I Arvika är himlen lila och så åskar det! Mys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Vill också ha åska. Här i söder är det bara uppehåll och grått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Fast nu räcker det med grått väder... Jag vill ha tillbaka ständigt solsken och 25+ grader i skuggan! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Idag har det varit 30 grader och nu åskar det. Älskar den här dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts