Djingis Skrivet 9 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2011 Våren är här! Skinande sol och 4,5 grader ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 11 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2011 Har vart riktigt jävla pissväder här i Gävle både igår samt idag. Var ju plusgrader för en vecka sedan och marken började komma fram på sina ställen. Men självklart skulle det ju ösa ner snö... Om man bara hade haft pengar så hade man stuckit till någon tropisk ö och kopplat av... Men man kan ju alltid drömma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2011 (redigerad) Ett fåtal buss, pendel och tublinjer som fungerar i Stockholm pga. all SNÖ. Jag och flera medmänniskor kommer inte iväg till jobbet. Jobbigt. hehe Redigerad 11 februari, 2011 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2011 Öppna balkongdörren för att röka väller in snö i lägenheten http://nukem.se/wp-content/uploads/2010/08/ffffuuu-large.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2011 Ingen skola idag eftersom moder natur pmsar. Bor i stockholm och alla bussar och tåg är inställda. Awesome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 11 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 11 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2011 (redigerad) Nu har det äntligen slutat snöat och blåsigt! Gävligt trevligt. Riktigt trevligt väder, nästan så man kan ta på molnen. Redigerad 11 februari, 2011 av ERROLS_TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2011 ^Jag på väg hem från campus. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2011 Balkongväder! Sitta i solen barfota med en kofta, lyssna på tough alliance, dricka kaffe, röka och lapa sol. Är det över nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2011 Nej se det snöar, nej se det snöar dra åt helvete FUUUCK! Jag har egentligen inga större problem med vintern, den brukar vara riktigt mysig i december-januari, men när den pågår oavbrutet från början av november in i april blir till och med jag en aning utled. Nu räcker det! https://static.flashback.info/img/smilies2/rant.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2011 Nej se det snöar, nej se det snöar dra åt helvete FUUUCK! Jag har egentligen inga större problem med vintern, den brukar vara riktigt mysig i december-januari, men när den pågår oavbrutet från början av november in i april blir till och med jag en aning utled. Nu räcker det! https://static.flashback.info/img/smilies2/rant.gif Här regnade det idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 Sjukt blåsig dag. Mina ögon är fulla av grus efter dagens timmar på Stockholms gator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 Sjukt blåsig dag. Mina ögon är fulla av grus efter dagens timmar på Stockholms gator. Blev sandblästrad i ansiktet när jag var ute och cyklade på jobbet. Och så fick man trampa i nerförsbacke för att komma frammåt, kändes bisarrt. Överallt var det massa små tromber med löv och skräp, och så håller dem på och bygger om rätt mycket i min kommun så det flög runt diverse isolering, plastskynken, påsar och allt möjligt. På ett ställe hade plastblommor och en plaststol fallit ur en balkong, och soptunnor låg kringspridda här och var. Stormy weather! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 Blev sandblästrad i ansiktet när jag var ute och cyklade på jobbet. Och så fick man trampa i nerförsbacke för att komma frammåt, kändes bisarrt. Överallt var det massa små tromber med löv och skräp, och så håller dem på och bygger om rätt mycket i min kommun så det flög runt diverse isolering, plastskynken, påsar och allt möjligt. På ett ställe hade plastblommor och en plaststol fallit ur en balkong, och soptunnor låg kringspridda här och var. Stormy weather! Hehe, jag körde utan jacka ett tag under min säljsession (se vardagssnack) och förlorade den nästan när den bestämde sig för att flyga iväg bland bilarna över gatan. Men den är vid liv och i min ägo, om än skitig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2011 Jävlar. 20 grader i solen nu, lätt. Ska ut som fasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 9 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 Jag prisar vädergudarna. Får ett lyckorus varje gång jag vaknar och ser att det börjar bli grönt ute. Och hur människor är klädda i kortärmat och solglasögon, och hur solen bara fortsätter skina och inte är nere förrän halv tio på kvällen. Och att termometern står på 20 grader klockan nio på kvällen. Det finns ingen period på hela året som jag älskar lika mycket som den här, när värmen kommer för första gången och man blir lika glad varje gång man kan lämna jackan hemma. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 Jag prisar vädergudarna. Får ett lyckorus varje gång jag vaknar och ser att det börjar bli grönt ute. Och hur människor är klädda i kortärmat och solglasögon, och hur solen bara fortsätter skina och inte är nere förrän halv tio på kvällen. Och att termometern står på 20 grader klockan nio på kvällen. Det finns ingen period på hela året som jag älskar lika mycket som den här, när värmen kommer för första gången och man blir lika glad varje gång man kan lämna jackan hemma. Håller helt med dig! En av de bästa tiderna på året! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2011 Det är så jävla kallt när klockan är halv fem, i en plusgrad fick jag cykla hela vägen hem. Jag trodde jag skulle dö i en tunn långärmad tröja. Kan inte vintern komma snart så man får ta på sig jacka igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2011 Det är så jävla kallt när klockan är halv fem, i en plusgrad fick jag cykla hela vägen hem. Jag trodde jag skulle dö i en tunn långärmad tröja. Kan inte vintern komma snart så man får ta på sig jacka igen? Jag trodde jag skulle dö i en tunn långärmad tröja. Kan inte vintern komma snart så man får ta på sig jacka igen? Kan inte vintern komma snart så man får ta på sig jacka igen? Kan inte vintern komma snart VAD SITTER DU OCH SÄGER VA?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts