Maimstream Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Snö är awesome :D Yes! Vaknade upp hemma hos min kompis idag och läste alla kommentarer på Facebook om snö (han har persiennerna nerdragna för att dom är trasiga), så jag gick för att öppna ett fönster och dog lite inombords av glädje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 .................................. . ............................ ..Det snöar här med. Som tur är krävs det jäkligt mycket för att snön ska lägga sig just där jag bor, men i andra delar av stan verkar det vara väldigt mycket som har lagt sig. Jag har det bättre här. Allting är relativt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Jag tycker det är rätt mysigt, jag. Fast att ha samma skor som jag hade i somras när det var 30+ är väl lite ostrategiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 (redigerad) Snö snö... Jag vill bara dö... Kan det ej komma lite tö... Låt kossorna säga "mö" Ehrm, nvmd Redigerad 9 november, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 (redigerad) Haha, suckers Skall dock inte klaga. Här regnar det istället Redigerad 9 november, 2010 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Haha, najs. Gjort snögubbar hela dagen på jobbet. YEEEEEEEEEAAHHHH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Fan vad snö det är här no like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Fan vad jag älskar att det inte snöar här just nu. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Fan vad jag älskar att det inte snöar här just nu. . Här snöar det inte just nu. Lär säkert komma en del under dagen. Tre och en halv minusgrad ute, men det lär blåsa också. Så, säg minus 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 (redigerad) Jag älskar att det snöar just nu, det är en veritabel snöstorm utanför. Jag är ganska årstidshärdad men är det något jag verkligen avskyr så är det "vintrar" utan snö. Mörker, slask, vått, gräs, regn... Usch. Det blir så dystert och man blir så energilös och går som i dvala och... Nej, snö ska det vara på vintern! Stora drivor! Och kallt! Det är müsigt. Redigerad 24 november, 2010 av Umberto 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Jag älskar att det snöar just nu, det är en veritabel snöstorm utanför. Jag är ganska årstidshärdad men är det något jag verkligen avskyr så är det "vintrar" utan snö. Mörker, slask, vått, gräs, regn... Usch. Det blir så dystert och man blir så energilös och går som i dvala och... Nej, snö ska det vara på vintern! Stora drivor! Och kallt! Det är müsigt. Jag är benägen att hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 . Här snöar det inte just nu. Lär säkert komma en del under dagen. Tre och en halv minusgrad ute, men det lär blåsa också. Så, säg minus 15. Snöat hela dagen här på Hisingen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Snöat hela dagen här på Hisingen.. Kommer säkert in hit under kvällen. Ska bli snuskigt kallt till helgen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Jag älskar att det snöar just nu, det är en veritabel snöstorm utanför. Jag är ganska årstidshärdad men är det något jag verkligen avskyr så är det "vintrar" utan snö. Mörker, slask, vått, gräs, regn... Usch. Det blir så dystert och man blir så energilös och går som i dvala och... Nej, snö ska det vara på vintern! Stora drivor! Och kallt! Det är müsigt. Visa ord, visa ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 http://www.aftonbladet.se/vader/article8173582.ab Mullsjö är grannkommun med Habo. Det är förjävla mycket snö här just nu.. Inte ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Undrar hur det här vädret påverkar miljömänniskornas kamp? Det lär ju vara en aning svårt att övertyga massorna om klimatförändringar när det är minus tjugo och snö upp till kanelröret. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Undrar hur det här vädret påverkar miljömänniskornas kamp? Det lär ju vara en aning svårt att övertyga massorna om klimatförändringar när det är minus tjugo och snö upp till kanelröret. Kallaste november på över 50 år här uppe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Nu känns det precis som förra året alltså. Är tvärsäker på att drivorna kommer ligga kvar till januari någon gång... Hur lyder prognoserna, kommer det ligga under nollan hela december? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Nu känns det precis som förra året alltså. Är tvärsäker på att drivorna kommer ligga kvar till januari någon gång... Hur lyder prognoserna, kommer det ligga under nollan hela december? Till januari någon gång? I år låg snön i hela Sverige den sista mars. Kommer lätt bli likadant den här vintern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Undrar hur det här vädret påverkar miljömänniskornas kamp? Det lär ju vara en aning svårt att övertyga massorna om klimatförändringar när det är minus tjugo och snö upp till kanelröret. Klimatförändringarna medför extremare väder som ett resultat av mer energi i vår tillvaro, det behöver nödvändigtvis inte betyda att den genomsnittliga temperaturen stiger. För övrigt undrar jag vem som hade sönder klimatet? http://www.upl.gizgiz.nu/files/27112010143.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts