Sniper Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Snart kommer kylan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Snart kommer kylan! "Snart"!? Är minusgrader här när man går ut på morgonen. Fast iofs, det blir ju bra mycket kallare snart. Men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 I Stockholm ska bottennoteringen vara 0 grader imorgon morgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 The Västerhaninge Report. Soligt med klar himmel, +4C och frost på marken. Damn det känns kallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Hösten är äntligen här på riktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 uugh. Det var bar a ett par plusgrader när jag gick hem för en stund sedan. Jag hade bastat i en timma, och ändå frös jag.. Det är inte okej. Verkligen inte okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Nu jävlar ligger snön över halva Norrland. Epic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Jag var ute och cyklade förut och tänkte att snart kommer ju snön! Jag blev glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Minusgrader i ett dygn på Caturday!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Nu jävlar ligger snön över halva Norrland. Epic. Det tog alltså två dagar för vintern att komma hit. Nu kan man fan tro att det är januari, den här snön lär ju inte smälta bort på ett bra tag. Aja, hej vinter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Så föll då den första snön i Göteborg. Det är sorgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Här i Linköping har vi det finaste höstvädret man kan tänka sig - inte ett moln på himlen! Men jag unnar mig inte att gå ut, för jag borde göra matte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 När jag gick till skolan i morse måste det ha varit minst 3- ute. FY FAN VAD JAG FRÖS!! Sommaren kan inte komma snabbt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Minst 1 dm snö Allting kom på ca 15h också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Här i Linköping har vi det finaste höstvädret man kan tänka sig - inte ett moln på himlen! Men jag unnar mig inte att gå ut, för jag borde göra matte...Mhm! Men det blåste en hel del. Det var kallt. I någon minut föll det snö i Mantorp i dag, wie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Snö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Helt otroligt vad folk gnällde på snön som kom igår, det var ju rätt självklart att den skulle vara borta så fort dagen grydde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Snöar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Snö är awesome :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts