xstreem Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Än så länge har det varit ganska varmt väder här nere Malmö/Lund-området. Fast det har också varit kvavt som fan, så jag hoppas på åska inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Har varit galet varmt här uppe i Västernorrland den senaste veckan. Runt 20-25 grader i skuggan varje dag! Solen ligger på och livet kunde inte vara kungligare som en arbetslös! Lite kvavt är det dock, men man kan alltid gnälla på nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Otroligt gött väder, känns som man är utomlands. Klockan är 1 på natten, sitter med båda fönsterna öpppet och det är så sjukt varmt Satt ute i parken i nån timme med lite polare och snackade, väldigt mysigt att kunna sitta i shorts och tisha utan att frysa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Stört när det är 16 grader ute när man kommer hem efter jobbet på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Det vblir svårt att sova ikväll för värmen. Jag älskar det ändå.. Just sayin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Underbart, årets första åskväder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Det har varit fantastiskt väder här i Stockholm idag. Säkert över 20 grader; Sommar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Här har det varit sol och 25+ varje dag i nästan en vecka nu = sommarfeeling. Personligen är jag emellertid lätt ambivalent inställd till det hela - visst, är det trevligt med lite värme och lättklädda ladies men innerst inne är jag inte någon högsommarmänniska och mår/fungerar inte optimalt när det är så här varmt (och ljust). Det blir inte bättre av att man är fast i stan och sitter inspärrad på skola/jobb dagarna i ända. D: Till helgen har de dock utlovat regn och svalare vindar. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 Det drar in ett åskväder över Upplands Väsby just nu. Några kraftiga knallar och en fet blixt nyss! Riktigt härligt med lite urladdning faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 Det är mörkt och regnigt i huvudstaden idag. Jag gillar det, perfekt söndagsmyskänsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 9+ idag med regn. Det är söndag, jag har inget speciellt för mig så spela roll om det regnar! Mys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 Sitter ute i solen och njuter av vädret! Gjort det sedan 09:30 och redan då var det 22 grader i skuggan, kanondag inc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Nice, nu har himlen öppnat sig och det både regnar och haglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Nice, nu har himlen öppnat sig och det både regnar och haglar. Är du i Stockholm eller Norrköping? Här i Linköping är vädret najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Annu en dag med dryga 25 grader ı luften och stralande sol Hoppas verklıgen att det ar lıknande vader nar jag atervander hem ımorgon bıttı. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Är du i Stockholm eller Norrköping? Här i Linköping är vädret najs! Norrköping, jag har lämnat Stockholm Skumt, men det är väldigt skiftande väder. Ena stunden är det sol och lite senare haglar det, sen är det sol igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Norrköping, jag har lämnat Stockholm Skumt, men det är väldigt skiftande väder. Ena stunden är det sol och lite senare haglar det, sen är det sol igen. Lustigt, bara två mil bort är det T-shirtvarmt och jättesoligt. Lite blåsigt bara, men det står man ut med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Vädergudarna verkar ha gått in för att det ska vara sol och varmt på vardagarna, då man är på jobb, men regn och rusk på veckosluten. Hela veckan har det varit fint väder men idag öser det förstås ner regn och mer har utlovats till veckoslutet. Samma visa var det förra veckan. Rats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Varmaste dagen på året! Enligt termometern i bilen så var det 30 grader varmt, verkar rimligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Regn Regn Regn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts