dibel Skrivet 31 maj, 2018 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2018 God glass i Solen! 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 juni, 2018 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2018 Äntligen! Ett riktigt härligt åskväder har dragit in nu under kvällen. Har längtat efter en urladdning i flera veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 juli, 2018 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2018 Solen lyser på som vanligt. Hoppas ni bränner er hårt och skoningslöst! #LåtSolenLysa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 juli, 2018 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2018 Trodde aldrig jag skulle tycka en mulen 19-gradig morgon med lite regnstänk i luften vara så skön som den här. De senaste två veckorna har för min del inte varit något annat än ren tortyr, och äntligen känns det inte längre som hjärnan smälts. Jag hade inte tyckt annorlunda om jag haft semester heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2018 Vad är det för skräp som flyger runt i luften? Åh, snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2018 Verkligen förvånad över att Gävle fick en lugn första snö ändå. Attack snö första dagen, men det lugnade sig direkt. Something's fucky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 april, 2019 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2019 Hela påsken har känts som sommar och jag förbereder mig åter på en olidligt varm sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 april, 2019 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2019 4 timmar sedan, Misterwhoopee skrev: Hela påsken har känts som sommar och jag förbereder mig åter på en olidligt varm sommar. Det kommer bara att bli varmare och varmare. Själv trodde jag Helvetet skulle vara iskallt, men så var det tydligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 juni, 2019 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2019 Ok, hittills så får jag säga att de värsta farhågorna inte besannades, det har trots allt varit riktigt resonabla temperaturer under maj, men framåt veckan verkar värmen komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juni, 2019 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2019 2019-06-03 at 20:06, Misterwhoopee skrev: Ok, hittills så får jag säga att de värsta farhågorna inte besannades, det har trots allt varit riktigt resonabla temperaturer under maj, men framåt veckan verkar värmen komma. Hur känns det, såhär fyra dagar och minst +15 grader senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 juni, 2019 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2019 21 timmar sedan, Kebab skrev: Hur känns det, såhär fyra dagar och minst +15 grader senare? Jo, svettigt värre, men förra sommaren kommer nog ändå vara svårslagen. Jag visste knappt var jag skulle ta vägen dagarna innan jag skrev inlägget i juli förra året. Har vidtagit lite åtgärder också, klippt håret, skaffat jeansshorts (snarare tillverkat) och rotat fram vita t-shirts. Har dessutom tagit ut två veckors semester nu innan midsommar så går ju alltid att hoppa i sjön också! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 juli, 2019 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2019 Brände sönder hela pannan igår under en båtutflykt, annars är det väl lugnt antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 mars, 2021 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2021 Är det inte jädrigt skönt att solen börjar vara mer framme än borta? Jag jobbar hemifrån sen december och sitter varje dag med laptop i knät i mitt vardagsrum från att solen är uppe tills den går runt hörnet. Då sätter jag mig i kontoret (sovrummet) tills den börjar dyka upp på sängytan istället, varpå jag lägger mig där och jobbar igen. Efter ett tag kan jag avsluta dagen vid skrivbordet igen och bara runda av och ta kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 juli, 2021 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2021 Jag har nu i juli försökt börja med en typisk pensionärssyssla, skriva upp temperaturen varje dag i en almanacka. Går sådär, har redan missat några dagar. Hur som helst, efter den kalla våren i år trodde jag inte att det skulle bli såhär hett denna sommar, ingen av de dagar jag skrivit upp hittills har det varit under 25. Och jag har klarat det bättre än jag trodde med tanke på vad jag skrivit här tidigare somrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 november, 2022 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2022 Let it snow, let it snow, let it snow... eller? Tycker det går fortare för varje år som går att ställa in all busstrafik i Stockholm så fort snöflingorna börjar trilla. Tur att jag inte är beroende av dem. Trevligt att kolla ut på genom fönstret i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 november, 2022 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2022 11 timmar sedan, Misterwhoopee skrev: Let it snow, let it snow, let it snow... eller? Tycker det går fortare för varje år som går att ställa in all busstrafik i Stockholm så fort snöflingorna börjar trilla. Tur att jag inte är beroende av dem. Trevligt att kolla ut på genom fönstret i vilket fall. Nåja, nu vet jag inte hur det är i Stockholm men här i Östergötland gick det jäkligt fort att få 3 dm snö så jag förstår om infrastrukturen i Stockholm lider. Det är fånigare när det snöat 6 cm och det blir stopp i all tågtrafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 7 december, 2022 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2022 Snö. Göteborg. De e röva. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 januari Rapportera Share Skrivet 2 januari Pickalurvens vad bitigt det är idag. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 april Rapportera Share Skrivet 27 april Det är mulet i Helstad, men jag kan ändå skymta Solen i grådiset. Kombinationen antabus och Guinness (och tanken på sen sexig antifabrud) har fått det stenhårda, förhärdade, bibliska hjärtat att börja dunka igen. Det är åtminstone inte ljummet, neutralt. Det är autistiskt, neutront. Sol å Bajen 🌈 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts