Kebab Skrivet 24 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2017 2017-04-17 at 16:01, Misterwhoopee skrev: Flummigt väder nu i påsk. Ungefär varannan gång jag kollat ut genom fönstret växlar det mellan solsken och stora snöflingor, ibland till och med både och samtidigt. Verkligen, och det har varit sådär i typ en vecka. Gassande sol, ösregn, hagel, snöflingor stora som en dubbeldajm om vartannat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 5 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2017 Var i Azaleadalen och softade i solen i typ 4 timmar idag, det är då man vet att sommaren kommit till Göteborg! Min bleka svenska kropp tog gott med stryk dock och nu har jag en riktigt fin bonnabränna och ser ut som en redig polkagris, det är det värt dock! Imorgon ska vi dit igen men nu är vi ett stort jävla gäng som ska kröka sönder, bra vev! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2017 ey grabbar det e skitvarmt 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2017 2017-05-19 at 16:58, Flaskan skrev: ey grabbar det e skitvarmt Bränt sönder mig idag och då smorde jag ändå in mig ganska snart efter frukosten som åts i det fria. Men man ska inte klaga. Det här är magiskt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 21 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2017 6 timmar sedan, Kebab skrev: Bränt sönder mig idag och då smorde jag ändå in mig ganska snart efter frukosten som åts i det fria. Men man ska inte klaga. Det här är magiskt. kung e du, jag ser ut som en hummer, röd som fan, bra VEV 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 oktober, 2017 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2017 Osedvanligt grå helg. Cyklade ner till ICA idag, och kunde på tillbakavägen knappt ta mig upp för en lätt lutande cykelbana på grund av blåsten. Den olidliga årstiden är uppenbarligen här igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 oktober, 2017 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2017 (redigerad) Snart kommer väl fimbulvintern... Redigerad 30 oktober, 2017 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 november, 2017 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2017 Det är snö i Göteborg. Dra åt helvete asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 november, 2017 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2017 Nu är landet vitt igen, härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 november, 2017 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2017 2017-11-19 at 15:23, Flaskan skrev: Det är snö i Göteborg. Dra åt helvete asså. DEN E BORTA 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 januari, 2018 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2018 ... och igår kom hela ransonen av snön som saknats i princip hela vintern. Var nästan inställd på att gå direkt från höst till vår. Men visst, hej mitt vinterland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 januari, 2018 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2018 Snö igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 februari, 2018 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2018 Nu må väl snön försvinna snart! #snöfrittmars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 maj, 2018 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2018 Herrejävlar vad varmt det är! Ska in till Slottskogen och dricka bärs om en stund, fyfan vad gött! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 maj, 2018 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2018 34 minuter sedan, Flaskan skrev: Herrejävlar vad varmt det är! Ska in till Slottskogen och dricka bärs om en stund, fyfan vad gött! Det där lät förjäkla gött. Får änna hemlängtan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 maj, 2018 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2018 21 minuter sedan, Troxie skrev: Det där lät förjäkla gött. Får änna hemlängtan. Du får också plats! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 maj, 2018 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2018 Sol, Sol och Sol! Livet leker. MVH, Serieladarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 14 maj, 2018 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2018 Fyfan vad trökigt det är att jobba kväll när det är 28 grader och sol ute... Dock fortfarande skönt när man väl slutade men då var det lite sent att hitta på nånting i det fina vädret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 maj, 2018 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2018 Känns mycket bra att jag lyckades pricka in en liten minisemester uppe hos morsan i Hälsingland och tog ledigt måndag-onsdag denna vecka. Synd bara att vattnet fortfarande är iskallt i sjöar och älvar däruppe, men det var bra frestande att hoppa i ändå med detta gassväder som varit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 maj, 2018 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2018 Solen lyser men på söndag vill jag ha storm. Åska, blixtar och en redig jävla orkan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts