Mark Skrivet 5 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2016 (redigerad) Så jävla skönt att solen har tittat fram de senaste dagarna. Det ständiga vintermörkret börjar försvinna, nu går vi mot ljusare tider! 420 Oboy it! Redigerad 5 februari, 2016 av Mark 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2016 Läste i Metro igår att våren utan tvekan var på väg och att värmen nalkas. Idag möts jag av hiskeligt blåsoväder och snöblandat regn. Sluta ge mig hopp, jävla metrologer. Ni är sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2016 Läste i Metro igår att våren utan tvekan var på väg och att värmen nalkas. Idag möts jag av hiskeligt blåsoväder och snöblandat regn. Sluta ge mig hopp, jävla metrologer. Ni är sämst.Mannen. Inget är säkert förrän juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2016 (redigerad) Läste i Metro igår att våren utan tvekan var på väg och att värmen nalkas. Idag möts jag av hiskeligt blåsoväder och snöblandat regn. Sluta ge mig hopp, jävla metrologer. Ni är sämst.Blizzard-blåst rätt in i ögonen är rekommenderad lördagsunderhållning. Perfekt set and setting för när man ska ta svamp som oerfaren. Redigerad 22 februari, 2016 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2016 Läste i Metro igår att våren utan tvekan var på väg och att värmen nalkas. Idag möts jag av hiskeligt blåsoväder och snöblandat regn. Sluta ge mig hopp, jävla metrologer. Ni är sämst. Fortfarande ganska bistert ute, men i fredags såg jag trots allt ett första vårtecken... så våren kommer nog i år också. Och idag var det rätt skönt och soligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2016 Asfalt, my old friend.. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2016 Jag har alltid varit en sån som klarar av vintern bra och tycker att det kan vara rätt schysst — hösten är min favoritårstid — men jäklar alltså, det gör något med humöret att ha sol hela dagen Min lägenhet har fönster åt typ alla håll så det är bara att flytta på ändan när man märker att solen gått från ena fönstret till nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 april, 2016 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2016 Monterade på sommardäcken i söndags, så nu får det lov att vara vår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 april, 2016 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2016 Asfalt, my old friend..Vi ses snart igen. Toksnöat hela dagen idag, blir så jävla less. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 maj, 2016 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2016 Sexton grader och sol, idag blev det premiär för shortsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2016 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2016 Vilket underbart väder det är för att fånga Pokémons i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 juli, 2016 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2016 Stockholms tunnelbana skall enligt uppgift ha svämmat över idag. Tre mil norrut märktes exakt ingenting av något regn. Tycker vädret denna sommar har varit riktigt bra hittills, lagom med regn och lagom temperatur. Inte som förra och förrförra (?) sommaren när jag satt här och beklagade mig över höga temperaturer. Idag var kanske dock i varmaste laget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2016 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2016 Det började som blötsnö, men nu yr det verkligen stora vita flingor där ute. FML. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 november, 2016 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2016 4 timmar sedan, Kebab skrev: Det började som blötsnö, men nu yr det verkligen stora vita flingor där ute. FML. Ha! Själv är jag så överjävligt nöjd över att jag slutade mitt utomhusjobb i fredags, precis innan snön kom. För varmt för att använda vinterkläder, för kallt för sensäsongkläder. Och på tok för jävla blött för alla handskar de tillhandahöll. Det första jag sa i morse var "oh, fuck". Inte för att det är fel med snö, utan för att det är alldeles för tidigt för det. Alla löv har inte ens fallit än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 november, 2016 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2016 Ballt med snö ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 november, 2016 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2016 Fördelen med att bo i Sveriges ändtarm är, trots den konstanta vinden, att vi har ändå ganska schyrre väder. Jag menar, visst, det skurar lite regn och blåser konstant, men tills vidare slipper vi minusgrader och snö. Ta i trä /knack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 november, 2016 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2016 Här uppe la sig snön typ förra veckan. Surt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 november, 2016 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2016 Haha, jobbet idag var ett skämt. Det slutade ju aldrig snöa, samtidigt som man sladdade runt med en postmoppe på allt mer oframkomliga vägar. Men livet är väl ganska ofta ett stort skämt. Jag får ändå medge såhär när jag sitter under tak att flera decimeters snö är trevligt att titta ut på. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 24 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2017 Fan vad gött det är nu när solen börjar titta fram mer och mer. Glenn Hysén beskriver det ganska bra i denna artikeln. @Kebab instämmer helt eller? "Jag kollar inte väderrapporterna och vi har ju lägenhet, så det är inte så att man behöver ut och planera lökar och skit. " 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2017 Flummigt väder nu i påsk. Ungefär varannan gång jag kollat ut genom fönstret växlar det mellan solsken och stora snöflingor, ibland till och med både och samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts