felshoe Skrivet 7 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2015 Jag vet inte riktigt vad det här varit här. Det var bara kallt söndagen den 25:e oktober när jag var lite mer än tre timmar utomhus och kollade på fotboll, fick hoppa mig varm då. Annars har det inte varit speciellt kallt någon gång.Inte ens mitt i natten när man ramlat ut från krogen, men då har man å andra sidan lite extra innanför västen!Du är säkert en sådan som inte huttrar av kyla, utan bara skakar av glädje. Kärvt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2015 Ju längre jag slipper vinterjacka och vinterdäck, desto bättre, så kan man njuta lite av annars så vidriga hösten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2015 Jag vet inte riktigt vad det här varit här. Det var bara kallt söndagen den 25:e oktober när jag var lite mer än tre timmar utomhus och kollade på fotboll, fick hoppa mig varm då. Annars har det inte varit speciellt kallt någon gång.Inte ens mitt i natten när man ramlat ut från krogen, men då har man å andra sidan lite extra innanför västen!Jag antar att du typ åker buss då? Och typ inte är utomhus på nätterna någon lägre tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2015 (redigerad) Jag antar att du typ åker buss då? Och typ inte är utomhus på nätterna någon lägre tid?Har inte åkt buss på väldigt länge.Edit: Eller ja, förutom bussen från Malmös tågstation till arenan och tillbaka. Redigerad 8 november, 2015 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2015 (redigerad) Hoppade på bussen till Älvsbyn idag, där jag går skola. Lite frost på marken, lite kyligt i luften. No big deal. Regnade lite i Älvsbyn, sånt där typiskt höstväder. Kom precis hem till detta: Redigerad 9 november, 2015 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2015 Hoppade på bussen till Älvsbyn idag, där jag går skola. Lite frost på marken, lite kyligt i luften. No big deal. Regnade lite i Älvsbyn, sånt där typiskt höstväder. Kom precis hem till detta: Åh fyfan i helvete. Här har det varit grått och jävligt och regnat flera dagar i streck. Men det är fan inte snö så jag ska inte klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2015 Åh fyfan i helvete. Här har det varit grått och jävligt och regnat flera dagar i streck. Men det är fan inte snö så jag ska inte klaga.Nu öser det ner i sedvanlig Göteborgsanda. Ändå gött att slippa gå ut. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2015 Brukar verkligen novembervädret vara SÅHÄR jävla grådassigt och mörkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2015 Full blown vinter här nu. Första snöfallet brukar alltid försvinna ganska snabbt, men nu har det gått en vecka och det blir bara mer och mer snö. Aja, 6-7 månader av snö är väl en baggis 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2015 Det snöar. fml. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2015 Det snöar. fml.Nice ju. Om snön ligger kvar över natten så får man ju köpa julmust! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2015 Nice ju. Om snön ligger kvar över natten så får man ju köpa julmust!Sug kuk och dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2015 Sug kuk och dö. Abo, jag ska cutta dig yao. Snö finaste Svärje erbjuda du dissa Svärje ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2015 Abo, jag ska cutta dig yao. Snö finaste Svärje erbjuda du dissa Svärje ?I Östdanmark får vi bara slask och elände, inte härlig vintersnö. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2015 MFW Det är -20 grader utomhus. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2015 MFW Det är -20 grader utomhus. Typ mitt fejs i söndags kväll, det var två minusgrader. Nu är det plus någonting och ösregn - en perfekt tisdag att inte göra någonting alls på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2015 Fattar inte hur temperaturen kan svänga så mycket. I två dagar var det över -20 grader. Nu är det -5. Behövde inte ens ha på mig raggsockor idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2015 Storm, snö, regn och åska på en gång. De fränt. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2016 -35 grader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2016 Kom en jävla massa snö i natt. Min enda lektion är inställd för att folk inte kan ta sig till skolan och detsamma har hänt nästan alla mina polare. Helt okej ändå. Ska ut och skotta för vårat hus och två andra nu för att jag är en sådan hyvens grabb. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts