L_Voll Skrivet 15 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2010 Jaha! Vad kom detta ifrån Nu är det sommar helt plötsligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 15 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2010 Fagväder, igår regna det hela dan och idag var det apvarmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2010 Rätt härligt väder nu på kvällen trots att det verkligen ösregnade hela förmiddagen. Har spruckit upp och är säkert 17 grader ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 23°C på förmiddagen (lördag) sen när målnen tjocknade var det ändå 15°+ och OTROLIGT behagligt hela dagen. Regnet kom inte förens 23.30. Helt jävla sjukt bra väder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 (redigerad) Varmt och fint igår, kyligt och grått idag. Det blir till att ta på sig jacka och hobo gloves idag Redigerad 16 maj, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Fattar ingenting av den här "långhelgen" I Torsdags var det fint väder till en början och börja småregna senare på kvällen Fredagen spöregna det typ hela dagen Lördagen var det 20+ hela dagen Idag var det mulet med lite småregn och nu börjar solen titta fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Kan inte minnas när det var soligt senast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Väldigt trevligt väder! Jag hoppas verkligen att det fortsätter vara soligt åtminstone till studenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2010 (redigerad) Det verkar vara varrannandags väder just nu. I förrgår var det varmt, i går var det kallt, idag är det varmt och imorgon ska det bli grått igen (enligt vår förutspående high-tech termometer). Fishy. Redigerad 17 maj, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2010 Det verkar vara varrannandags väder just nu. I förrgår var det varmt, i går var det kallt, idag är det varmt och imorgon ska det bli grått igen (enligt vår förutspående high-tech termometer). Fishy. Samma här, i veckan som var så var det grått och tråkigt. I lördags var det soligt och jättevarmt, igår var det grått fast med lite inslag av sol mot kvällskanten. Idag lyser solen och det är knappt ett moln på himlen. Visserligen perfekt tajming på vädret, i lördags behövdes det sol och det fick vi, idag vill jag ha sol eftersom vi har träning och det har vi fått. Så jag ska hoppas på sol imorgon med så får vi se hur det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 17 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2010 (redigerad) Kalasväder här! Några få moln men mestadels sol och 23 grader i solskenet. Har vart ute hela dagen i det fina vädret. Måste ju också påpeka att det är många fina damer ute också.. Redigerad 17 maj, 2010 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Blir ju för fan deprimerad när man talar om det runkväder som råder. Konstant molnighet, kyla och nederbörd summerar denna skitvår rätt bra! Tack vare mitt bittra uttalande förra veckan verkade Tor bestämma sig för att ge igen och med ett avgrundsvrål slog åskjäveln ned och förstörde brorsans dator, vårt modem och troligtvis vår router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Soligt, molnfritt och jävligt varmt i 2 dagar nu. KICKASS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Ryssvärme ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Det är mörka moln överallt, men trots skuggan kan man sitta i t-shirt och inte frysa ett dugg. Love this shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Tack vare mitt bittra uttalande förra veckan verkade Tor bestämma sig för att ge igen och med ett avgrundsvrål slog åskjäveln ned och förstörde brorsans dator, vårt modem och troligtvis vår router. Vill minnas att ni förlorade datorn till åskan för något är sedan också, kan det stämma? Hur som helst väldigt jobbigt. Tur i alla fall att solen tittar fram så att man inte segar framför datorn lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Vill minnas att ni förlorade datorn till åskan för något är sedan också, kan det stämma? Hur som helst väldigt jobbigt. Tur i alla fall att solen tittar fram så att man inte segar framför datorn lika mycket. Japp, två gånger har vi förlorat datorn, två gånger har vi förlorat vårt modem. Ändå så försöker vi dra ur kablarna när vi väl ser att ett åskväder är annalkande. Utsatt ställe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 (redigerad) Senaste gången jag drabbades av åskväder var när jag spelade WoW för ungefär ett år sedan och strömmen gick. Det var lite jobbigt eftersom, trots att strömmen kom tillbaka efter cirka fem minuter, det tog flera timmar innan internet kom tillbaka... Min kväll var mer eller mindre förstörd, men datorn fungerade i alla fall! Redigerad 18 maj, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 http://lameofthetraditional.blogg.se/images/2010/img_5877_89217565.jpg Såhär ser det ut i de norrländska skogarna just nu. Översvämningar of doom and hell. En väg mellan Arvidsjaur och en närliggande ort är helt avstängd pga översvämning. Sommaren verkar komma lite för fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Shorts, t-shirt, och fortfarande svettas jag? Haha. WOoooot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts