Siana Skrivet 23 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2014 Kan ju säga att jag önskar jag tog shorts på mig till jobbet idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2014 (redigerad) Jag kommer bränna mig idag, helt säker på det! Edit: Jag brände mig. Redigerad 23 maj, 2014 av VaXXoR 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2014 (redigerad) Såklart ska det bli regn i Göteborg till helgen när jag ska dit till Summerburst. Piss. Edit: Prognoserna har justerats lite och nu är det inte så jättestor risk att det ska bli regn längre. Hurra hurra! Redigerad 27 maj, 2014 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2014 (redigerad) +5 och det snöar. Hej sommar! Redigerad 16 juni, 2014 av Mark 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2014 +5 och det snöar. Hej sommar! Eller hur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2014 Förbannat. https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/r90/10486781_10203066089311120_2623265541796566050_n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2014 Förbannat. https://www.dropbox.com/s/g476ka8wo3v9mad/2014-07-07%2018.20.03.jpg Ni ser tydligt var jag hade applicerat solskyddslotion. Trodde att jag hade täckt hela ryggen... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2014 Usch. Nu får värmen ta och höra upp. Har aldrig gillat sommaren men visst kan man stå ut vanligtvis, men när det är 27-30 grader varje dag i en vecka så blir det för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2014 Förbannat. https://www.dropbox.com/s/g476ka8wo3v9mad/2014-07-07%2018.20.03.jpg Ni ser tydligt var jag hade applicerat solskyddslotion. Trodde att jag hade täckt hela ryggen... Var ute i trädgården hela dagen, trodde inte det skulle ta så. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2014 (redigerad) Räven joinar: ... och såklart den klassiska tshirt-ärmens-slut-brännan. Redigerad 13 juli, 2014 av RavenE 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2014 Jisses vad brännda ni är. jag bränner mig aldrig. Alltid brun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2014 Mulet väder idag. Då kanske man äntligen vågar ta sig utanför dörren för lite aktiviteter. Efter att ha jobbat hela denna värmeböljevecka orkade jag knappt ta mig ur sängen igår, mer än korta stunder. En kraftig åskskur skulle sitta riktigt fint nu. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2014 Mulet väder idag. Då kanske man äntligen vågar ta sig utanför dörren för lite aktiviteter. Efter att ha jobbat hela denna värmeböljevecka orkade jag knappt ta mig ur sängen igår, mer än korta stunder. En kraftig åskskur skulle sitta riktigt fint nu. Du fick som du ville! Jävlar vilket väder. Jag satt på cykeln med dator och böcker på väg till Hornstull när det bröt ut, blev 100% blöt på några minuter. Som tur är har jag nycklar till en lägenhet här där jag nu söker skydd, datorn verkar har klarat sig men jag är strandsatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2014 Jävlar vad vissa delar av Stockholm är dränkta. Såg bilder från tunnelbanan och NK. Stackars städpersonalen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2014 Det hänger verkligen i luften. Tänker YOLO:a en promenad efter middagen. Lovar att återkomma med bilder på min plaskblöta lekamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2014 Du fick som du ville! Jävlar vilket väder. Jag åkte in till Stockholm kort efter att jag skrev det där inlägget. När jag gick ur bilen vid en parkering i Norrtull började det stänka så smått och efter typ 10 minuter drog det igång på allvar. Fan vilka åskknallar det blev på St Eriksgatan. Det är ju verkligen inte kul för alla som drabbades av blixtnedslag och översvämningar, men jag personligen tyckte det var riktigt skönt. Gick faktiskt omkring i regnet och njöt av att bli helt genomblöt. Ett översvämmat St. Eriksplan strax efter att stormen kulminerat. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2014 Det hänger verkligen i luften. Tänker YOLO:a en promenad efter middagen. Lovar att återkomma med bilder på min plaskblöta lekamen. Äsch då det småstänker ju bara lite. Jag pendlade till jobbet på hojen, DET är yolo det! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2014 Äsch då det småstänker ju bara lite. Jag pendlade till jobbet på hojen, DET är yolo det! Ja, det blev ju inget av det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2014 (redigerad) I Skåne kan en lämna det oventilerade 30-gradiga köket bara för att gå ut på balkongen och "svalka" sig i 27... Men än dock, det är ju fantastiskt att få bo i en tropik. Spindlarn har blivit riktigt stora dessutom, har ett antal på fem centimeter utanför balkongen och en var så stor att ögonen blänkte i mobillampan. Redigerad 27 juli, 2014 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2014 Fjärde och sista veckan i 28-30-gradig sol, utomhus. Nu ska det bli skönt med lite moln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts