eXotic Skrivet 28 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2013 Alltså efter årets vinter vill jag inte gnälla på värmen egentligen, men nu har det varit kring 25 grader eller över i snart en vecka och ventilationen i lägenheten är utslagen sedan igår. Drar man och badar i närmsta sjö hjälper det tyvärr bara för stunden. Även fast man knallar runt i kalsingar känns det som man sitter i en djungel, med den luftfuktighet som blir här. För tillfället verkar i alla fall utetempen ha gått ner lite under 20... Det vore skönt med lite mer klassiska svenska sommartemperaturer på typ 19 grader ett tag framöver... Nä så du säger, älskar hur varm och härlig den här sommaren har varit! Så fort det började regna och åska för någon dag sedan så ställde det bara till med en massa problem. Mer sol, mer värme! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2013 Alltså efter årets vinter vill jag inte gnälla på värmen egentligen, men nu har det varit kring 25 grader eller över i snart en vecka och ventilationen i lägenheten är utslagen sedan igår. Drar man och badar i närmsta sjö hjälper det tyvärr bara för stunden. Även fast man knallar runt i kalsingar känns det som man sitter i en djungel, med den luftfuktighet som blir här. För tillfället verkar i alla fall utetempen ha gått ner lite under 20... Det vore skönt med lite mer klassiska svenska sommartemperaturer på typ 19 grader ett tag framöver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2013 (redigerad) Vad fan ska jag göra då? Kan man operera något organ så att kroppstemperaturen sänks? Edit: Till att börja med ska jag åtminstone ta en dusch. Redigerad 28 juli, 2013 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2013 Vad fan ska jag göra då? Kan man operera något organ så att kroppstemperaturen sänks? Edit: Till att börja med ska jag åtminstone ta en dusch. Köp en fläkt. Var ute mer. Ät glass och drick något svalkande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2013 Köp en fläkt. Var ute mer. Ät glass och drick något svalkande. Det första förslaget ska man kanske ha i åtanke! Hur som helst är problemet löst för stunden, har varit någon sorts regnstorm från seneftermiddagen och utetemperaturen har sjunkit till... haha vad fan? 11 grader. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 juli, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2013 Håll ut Whoopee, det är inte många veckor kvar nu. Kvällarna är redan svala. Jag har mått piss i hettan den här sommaren. Min nordiska lekamen är inte skapt för sånt här väder, så är det bara. Vintern är mitt rätta element. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 31 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2013 Sjukt mycket regn i Skåne på sjukt kort tid! #blött #väta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2013 Sjukt mycket regn i Skåne på sjukt kort tid! #blött #väta Har knappt regnat nått i Lund. Enstaka skurar på nån minut sen är det över, i Lund. Vart bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2013 Regnat en del i Malmö och Köpenhamn senaste dagarna iaf. Inga dunderskurar direkt men ändock regn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2013 Det kom världens monsunskur över Sjöbo igår när jag var på Netto med Frenzy. Det var spännande. Vi fick röka en cigg under kundvagnarnas tak för att inte bli bokstavligt genomblöta. Annars har det regnar från och till de senaste dagarna, men ändå varit ganska varmt, så de skurarna har varit välkomna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2013 Jag körde bil för Ystad Jazzfestivals räkning (smygreklam) och fastnade i den där monsunskuren, riktigt många vatten per rymd. Jag måste ge denna sommaren en klapp på axen och säga "bra jobbat" ty vädret har verkligen varit helnajs hittills och precis som x-streem sa så var skurarna både eftertraktade och välbehövda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2013 Jag fick hem en vinterjacka på posten igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2013 Det snöade lite imorse. Det var lite äckligt, tycker jag. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2013 Fyfan vilket jävla väder... #skåning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2013 Fyfan vilket jävla väder... #skåning Fick åka ifrån jobbet tidigt eftersom att Öresundsbron stängdes av vid 16. Vet någon hur länge stormen kommer hålla i sig i Skåne/Köpenhamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2013 Är det storm nu igen? Gör ni inget annat än att anordna stormar där nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2013 (redigerad) Fick åka ifrån jobbet tidigt eftersom att Öresundsbron stängdes av vid 16. Vet någon hur länge stormen kommer hålla i sig i Skåne/Köpenhamn? Har hört att Sven skulle hålla igång till morgondagen eller möjligtvis till på lördag. Edit: Var ute på en cigg nyss. Mer än halva blåste bort i vinden. #fuckusven Redigerad 5 december, 2013 av xstreem 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2013 Kanske kommer behöva ta buss till Danmark imorgon... #fuckusven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2014 Igår var det över -30 grader när jag skulle gå och lägga mig. Nu är det -10. Wat. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2014 En jättefin dag avrundades tydligen med snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts