felshoe Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 Det är något speciellt att gå ute i 23+, solsken, regn och åska på samma gång. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2012 Nu får jag sälla mig till skaran av bittra Facebook-vänner som skriver om vädret hela tiden. Den här dagen har det skiftat från timme till timme mellan strålande sol och rejält jävla ösregn. WEATHER Y U NO CONSISTENT? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2012 Så vädret är jättebra hela veckan fram tills helgen när jag väl har tid att ligga och slöa i solen. Helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2012 Jäklar alltså, regnet som svepte förbi Göteborg för en stund sedan var kraftigare än jag någonsin skådat. Stuprännorna svämmade över och stackarna som gick över gatan hade vatten långt över anklarna. Tycker synd om alla som är på Springsteens pre-party vid Ullevi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2012 Jävlar, nu snackar vi! Utegångsförbud i staden på grund av en enorm storm på väg hit. Alla tv-program avbröts för ett katastrofmeddelande. Hagel stora som golfbollar har noterats. Hähä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2012 Infernalisk jävla kukvärme. Tror jag dör snart. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2012 Infernalisk jävla kukvärme. Tror jag dör snart. Då är vi två. För i helvete, ge mig vinter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2012 Håller med till 100%! upz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2012 Regn, regn, regn. Norr om Stockholm har hela dagen bestått i regn och just nu regnar det något otroligt, och har ett kraftigt åskväder över mig just nu. Tur att man inte bor i ett lågt beläget område. Rena floden ner för trottoaren utanför fönstret. Idag är det skönt att sitta inomhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2012 Skönt med 5+ när jag åkte hem från jobbet. I AUGUSTI! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2012 Tror det är nära en miljon grader i Tokyo. Fett najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2012 40 fucking grader i skuggan just nu (12.34). Det går knappt att andas ute.. Tur att man har en pool att hoppa i och svalka av sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2012 40 fucking grader i skuggan just nu (12.34). Det går knappt att andas ute.. Tur att man har en pool att hoppa i och svalka av sig! Australien? Var, isåfall? Bär av till 27-gradigt New York imorgon.. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2012 Australien? Var, isåfall? Bär av till 27-gradigt New York imorgon.. Fett! Hur kommer rutten att se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2012 Australien? Var, isåfall? Bär av till 27-gradigt New York imorgon.. Yes, jag är i Port hedland, ligger på väst kusten. I och med att det är som en öken här uppe så känns det ju varmare än det är också. Samma jävla värme idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2012 SNÖ 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2012 SNÖ Vart bor du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2012 Vart bor du egentligen? Lappländska inlandet. Snöade dock bara ett tag, som tur är. Allting är borta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2012 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2012 ... oooch så kom snön till Östersund också (förra bilden var i Storlien)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts