Umberto Skrivet 5 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 Ska nog ta och skriva det på facebook så att alla vet! http://img824.imageshack.us/img824/6236/whatpeopledowhenitsnows.jpg 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 Har, även jag, bevittnat årets första snöfall. Den stannade dock inte. Jag ville inte befläcka facebookväggen ( ) med att skriva något om snö, så jag skrev här istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 http://img824.imageshack.us/img824/6236/whatpeopledowhenitsnows.jpg I'm the 1%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 Sa ju det! Var ute och drack öl, och helt plötsligt så snöade det. Är skitfuöö förresten, herrå. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2011 Snöstorm och åska. Det är nog den konstigaste kombinationen jag har varit med om i väderväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 November i december. Usch! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Än så länge är jag glad att det inte fallit någon snö som lagt sig här i söder. Jag kan stå ut med att vintern regnar bort. Jag orkar ingen snö i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2012 (redigerad) I Göteborg snöar det på för fullt. Det är så gott som vindstilla också. Väldigt skön omväxling jämfört med alla 28 stormar som har kommit till staden de senaste månaderna. Edit: Det blev fyra plusgrader och regn under kvällen. Kul. Redigerad 9 januari, 2012 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2012 Även i Uppsala ligger det snö (iaf på landsbygden) och är kallt. Snälls sommarn' kom någon gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2012 Nu jävlar är det dags! -35 grader, up yours! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2012 Nu jävlar är det dags! -35 grader, up yours! Fuck that, nu är det ju bara -2. Vad händer?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2012 Fuck that, nu är det ju bara -2. Vad händer?! Snowkiller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2012 (redigerad) Snowkiller Nu vet jag ju inte hur ni har det där nere i mitten av februari, men här uppe är nollgradigt (som det är nu) vid den här årstiden sjukt varmt. Vår i februari, dumheter. Dessutom ägde du dig själv med den där tramslänken: Vårens normala ankomst enligt SMHI:s definition: Malmö: 22 februari Stockholm: 16 mars Östersund: 11 april Kiruna: 1 maj Hah! Redigerad 1 mars, 2012 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2012 Nu vet jag ju inte hur ni har det där nere i mitten av februari, men här uppe är nollgradigt (som det är nu) vid den här årstiden sjukt varmt. Här har det varit 6-8 grader under dagstid bra många dagar i rad just nu. Love it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2012 Igår tog jag en långpromenad med hunden. Det behövdes ingen jacka och jag kunde kavla upp ärmarna på tjocktröjan. Det var väldigt lyckligt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2012 Nu vet jag ju inte hur ni har det där nere i mitten av februari, men här uppe är nollgradigt (som det är nu) vid den här årstiden sjukt varmt. Vår i februari, dumheter. Dessutom ägde du dig själv med den där tramslänken: Vårens normala ankomst enligt SMHI:s definition: Malmö: 22 februari Stockholm: 16 mars Östersund: 11 april Kiruna: 1 maj Hah! SMHI som lovar regn som sedan visar sig bli solsken och vise versa? Bah! Jag litar på mig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2012 Det var vår i några veckor men vintern gjorde comeback och just nu är det snöstorm ute. Det ser ut att bli en vit påsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2012 Det var vår i några veckor men vintern gjorde comeback och just nu är det snöstorm ute. Det ser ut att bli en vit påsk. Såg det på nyheterna igår att det var snö kaos i Finland. Nu har vi haft sol sen igår värmen har legat på iallafall idag men fort det kommer en vindpust så blir det kallt. Men har ändå varit skönt väder här iallafall. Sen har det snöat/regnat/sol/regnat/snöat/sol hela helgen. Fast snön la sig aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2012 Marken täckt av snö den 14 april norr om Stockholm. Och det var äntligen på god väg att bli vår på riktigt. Detta måste vara fredag den trettondes verk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2012 Här i Malmö sken solen som aldrig förr, fick efter bara lite spatserande på gatan ta av mig jackan för att inte svettas ihjäl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts