Maimstream Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Det var inte kul att bära tunga möbler under nationaldagens strålande solväder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Har varit ca 20 grader här hela veckan! Underbart kan tyckas men jag är sjuk så har inte gjort så mycket mer än att sitta framför datorn och på kvällen varit på fest för att bli mer förkyld. Nåja, det blåser ganska kraftigt och känns som ca 15 grader ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Åskväder med skurar hela eftermiddagen och fram mot kvällen. Det är skönt med urladdning när luften är så kvav så man får ont i skallen och bara vill slöa i sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Underbart väder i Stockholm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 25 plusgrader varvat med spöregn, hagel och åskväder här i Närke. Blixten slog tydligen er 837 gånger på några timmar. Min tv-satellit slutade fungera. ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Ja, det var en sjujävla storm! En av de mest intensiva jag varit med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Storm? Här har det bara varit jättevarmt och soligt hela dagen. Det var nästan jobbigt att sitta och vänta på bussen i värmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Nu är det för hett för min smak, jag blir matt och dåsig av den här värmen och kan inte tänka klart. Min nordiska kropp är inte skapt för detta. @Vädergudinnan: Vrid ner termostaten till 15 grader och ge oss en svärm regnskurar, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Nu är det för hett för min smak, jag blir matt och dåsig av den här värmen och kan inte tänka klart. Min nordiska kropp är inte skapt för detta. @Vädergudinnan: Vrid ner termostaten till 15 grader och ge oss en svärm regnskurar, tack så mycket. Vekling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Vekling. Snarare viking. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2011 Solsting, fortfarande 20 grader norr om Stockholm efter att solen försvunnit. Hade en fin dag på Gröna lund idag. Hittills känns det väldigt lyckat att ha valt tidig semester! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2011 Mellan 4-5 imorse vakna upp av att det lös gult i hela rummet och ute sommarens första åska kom spö regn. Allt upphörde klockan 6 typ vid 7 började det igen med åskan och blixten sen vid 9 på morgonen var solen framme och just nu är det sol fortfarande. Så är rätt så nöjd ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2011 Jävla pissväder. Elak man blir. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2011 Jävla pissväder. Elak man blir. Ja. Det har blåst och varit allmänt äckligt väder här hela dagen. Igår med, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2011 Bläää för vädret! Filmväder ska man ha på hösten och vintern!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 Jag vill inte klaga på det fina vädret som har varit norr om Stockholm senaste två veckorna, men det är verkligen oskönt att jobba i. Smakar saltsvett om hela huden vissa dagar. Och i lägenheten är temperaturen konstant runt 25 grader. Right place, wrong time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 Jag vill inte klaga på det fina vädret som har varit norr om Stockholm senaste två veckorna, men det är verkligen oskönt att jobba i. Smakar saltsvett om hela huden vissa dagar. Och i lägenheten är temperaturen konstant runt 25 grader. Right place, wrong time. Det är alltid runt 25 grader i mitt rum; vinter som sommar. Right place, right time! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 Jag vill inte klaga på det fina vädret som har varit norr om Stockholm senaste två veckorna, men det är verkligen oskönt att jobba i. Smakar saltsvett om hela huden vissa dagar. Och i lägenheten är temperaturen konstant runt 25 grader. Right place, wrong time. Vi har haft stabila 30 grader inomhus stora delar av månaden :b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Värst vad alla ska bräcka mig nu då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2011 Jag följer Smhi.se och Yr.no slaviskt för att veta vilka dagar jag kan exjobba, och var. Börjar bli liiite förbannad på att Yr ständigt förutsäger ett annat väder än Smhi. De tre sista ställena av de jag ska göra ur ordinare lista visar strålande sol på Smhi, medan Yr säger att det kommer pissregna överallt i hela Östergötland. Lätt det blir att planera då Anyway, mulet och konstant regnrisk idag så det blir hemmahäng och grillning med folket ikväll. Uppskattas! Måste tyvärr förmodligen upp i morgon så mycket kröka blir det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts