Wu Zi Mu Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Är det någon som vet om Bruce är på väg till norden? Såg honom i GBG men lyckades inte få biljett till Sthlm, så nu är jag sjukt sugen att se honom igen efter att jag fått tag i konsertdvdn från Ullevi. Det var en magisk kväll! Är det någon som hört ifall han kommer till Sverige, Danmark, Norge, Finland, anything? Eller har ni nån bra sida att rekommendera som är bra på att hitta såna nyheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Inget Springsteen-fan, men han har väl varit i Sverige årligen senaste tiden så då är väl chansen ganska stor att han dyker upp igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Tyvärr verkar det ha vart sista gången i Sthlm med E street band. Men man får hoppas Bossen kommer ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Tyvärr verkar det ha vart sista gången i Sthlm med E street band. Men man får hoppas Bossen kommer ändå! Sa dom inför Globen spelningen 2007 också, sen spelade dom ett och två år senare ändå i Stockholm. Dom lär nog dyka upp, dom jobbar väl på en ny platta vad jag har läst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Sa dom inför Globen spelningen 2007 också, sen spelade dom ett och två år senare ändå i Stockholm. Dom lär nog dyka upp, dom jobbar väl på en ny platta vad jag har läst. Ja du, jag ber till gudarna att det är så. En ny skiva hade vart awesome, men en till spelning hade vart legendary! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Bossen var underbar på Stadion förra året! 60 år gammal men mer energisk än många 25-åringar! När han gick ner på knä och satte på sig cowboyhatten under "Outlaw Pete" fick man ju fan rysningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts