Weener Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 (redigerad) Jag tycker absolut iochmed att Rockstar Games snart släpper sin nya stora satsning, att vi ska öppna ett forum för enbart det uppe bland GTA-forumdelarna. Med tanke på att det kommer vara som ett GTA ungefär fast med hästar i vilda västern, så vore det konstigt om vi bara skulle få prata om det i en enda tråd. Vilka är med mig på detta förslaget? Redigerad 9 maj, 2010 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Nja... Vi hade ju en "GTA-liknande spel"-sektion under GTA men den var så död att den till slut togs bort. Jag tror inte att den kommer tillbaka, även om RDRed blir ett stort spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Nja... Vi hade ju en "GTA-liknande spel"-sektion under GTA men den var så död att den till slut togs bort. Jag tror inte att den kommer tillbaka, även om RDRed blir ett stort spel. ^ This! Vi ska nog hålla oss som det är när det gäller spel om man frågar mig, ska vi bli mer utåtriktade så ska vi satsa mer mot "allmänna" saker som finns under allmänt och Loungen... But that is my opinion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Går väll att avvakta lite tycker jag och se, skulle det visa sig att RDR-tråden inte alls räcker till så är jag för detta förslag men just nu tycker jag det räcker gott och väl med en tråd . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Jag tror att vi skulle se två-tre trådar i en sån forumdel och sen är det inte mer med det. Man kan ju se hurpass populär dess nuvarande tråd blir först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 MEN SKIT NER ER HELA JÄVLA BUNTEN DÅ!!!!!1111 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 MEN SKIT NER ER HELA JÄVLA BUNTEN DÅ!!!!!1111 Som sagt, om vi jämför med GTA IVs subforum TLAD och TBoGT har de varsina 23 trådar, och fastän jag förespråkar uppdelningen och tycker att subforum i IVs fall är nödvändiga och praktiska, är 23 trådar (om vi ens får så många!) inte tillräckligt för att RDRed skulle få ett eget överforum i GTA-delen. Ju fler klick som krävs för att läsa trådar och subforum, desto färre klick kommer de få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Min röst är att låta det vara kvar i Spelforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Okej, jag ger mig, jag är besegrad, förlåt att jag sa något ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Okej, jag ger mig, jag är besegrad, förlåt att jag sa något ens. Du är förlåten, dock bara om du spelar in en låt om GTAsajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Okej, jag ger mig, jag är besegrad, förlåt att jag sa något ens. Det lär komma ett "GTA-liknande spel"-forum vid refreshen, däremot. När nu den kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 (redigerad) Att RDR skall ha ett helt eget subforum håller jag inte med om men däremot tycker jag att det var synd att forumet gta-liknande spel försvann. Nu måste vi istället diskutera varje spel gta-liknande spel i en enskild tråd och ställa alla frågor och funderingar där (alternativt skapa flera trådar) om ett enda spel. Även om forumet inte var så aktivt så tycker jag att det var en trevlig del att besöka. Känns som att det vore väldigt bra att ha en sådan del, med tanke på alla titlar, såsom red dead redemption, mafia 2, true crime 3, the getaway 3 etc. eftersom dessa titlar trots allt är rätt så gta-relaterade på något vis. Redigerad 29 maj, 2010 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts