Pixiegnom Skrivet 26 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Kan någon förklara vad detta spel är för något. Är det som Garrys mod? Ser jävligt grymt ut. Får lust att köpa en PS3 endast pga detta spel Har aldrig riktigt fattat eller haft ork att kolla upp vad det här spelet egentligen går ut på, vad är det för typ av spel? LittleBigPlanet är i grund och botten ett plattformsspel, men det som gjorde det så groundbreaking var Play. Create. Share., vilket betyder att det gick att skapa eget innehåll, framför allt banor. Tror det finns över två tre miljoner användarskapade banor nu. Om man gillar plattformsspel med sidovy och även är kreativ så är det ett perfekt spel. I LBP2 kommer man inte bara kunna skapa plattformsspel, utan FPS, RPG m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 Bounce Pads trailer! http://www.youtube.com/watch?v=EiCsDR5IAVw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 Tråkigt att tråden inte är mer aktiv. Spelet har, som ni kanske redan vet, blivit försenat och kommer nu släppas i Januari nästa år. HAWX Hack n' slash ala Diablo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Antar att det är en stängd beta va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Antar att det är en stängd beta va? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Ingen här som har köpt Little Big Planet 2? Köpte det igår och har redan klarat det med en kompis. Mycket roligare än ettan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Ingen här som har köpt Little Big Planet 2? Köpte det igår och har redan klarat det med en kompis. Mycket roligare än ettan! Intresset för LBP är väldigt svalt här på forumet, tråkigt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Är grymt sugen på att införskaffa lbp2. Har ingen kompis osm gillar sånna här spel dock, så har ingen o spela med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Tror jag ska köpa 2:an åt flickvännen (och mig, lol ) när det blir lite billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2011 Har nött LBP 1 med polaren nu när det är gratis att få. Riktigt kul, så jag lär nog införskaffa 2an också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 (redigerad) Jag undrar vem som spelar LBP här? Skulle VERKLIIIGEEEENN behöve er hjälp! Sakanar 19 st hjärtan på min profil. På banorna "jag" gjort är det lugnt, 95 st men måste ha 30 på profilen. Snäääälla ni som har spelet liggandes där hemma, snälla snälla, gå in och ge mig ett hjärta! Kan hjälpa er lägga ut en fetingbana som folk älskar som tack! Eller hjärta er. har ni inte mig på PSN så heter jag Vice_c Love Redigerad 17 juni, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts