iweX Skrivet 22 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2010 Aha tack har bara 1 mount som jag downgradat till 2 stjärnor. Loota achilles shield soul för chmp nyss, hur mycket säljer man den för? runt 40k väll? Runt 40-50k säljer sköldar tyvärr för.. Dem är så grymt vanliga.. ;b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2010 Antar att stell är rikast här.. Jag har 300k just nu, och lite soul gear att sälja, men orkar inte göra det ;] Ska farma Celebeam inatt med, har 170 particels just nu, behöver 200 så fixar jag 6 mille xp soulbeaden! ;> SI Elite är ganska lätt förresten, krävs bara att man gör bra DPS.. Btw, vilken lvl är eran Siren's call? Min är i lvl 3 just nu, går så segt att farma coppar osv.. klirrade 6 mille soulbeaden förut, sketnajs. Men hur får du tag i saken från market utan zen? Min är lvl 3, farmat celebeam, så inte haft tid till matsfarm. Men är halvvägs till 4. Dingade 60 förut, hunnit köra DI, SI normal samt FD (Som var oväntat svår!) Taggar inför battlefield just nu. Om någon vill köra party är det bara att säga till. Also, köper gärna slyr-SG, till rimligt pris förstås. FD är simpelt med rätt grupp. Magus är snuskiga där inne. Hm. Najs. Men, det är något groteskt segt att levla. Om man bortser från DI och FD så är det löjligt segt på högre levlar. Jag vill inte ens tänka mig hur lång tid det tar att levla på typ.. 80+. Men, men. Jag har varit max-level på Ragnarok Online. Så det här BÖR vara en childsplay i jämförelse. Nja, kan jag inte hålla med om. Känns som ALLA struntar i quests, jag har haft full questlog hela tiden och är lvl 65. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2010 (redigerad) klirrade 6 mille soulbeaden förut, sketnajs. Men hur får du tag i saken från market utan zen? Min är lvl 3, farmat celebeam, så inte haft tid till matsfarm. Men är halvvägs till 4. FD är simpelt med rätt grupp. Magus är snuskiga där inne. Nja, kan jag inte hålla med om. Känns som ALLA struntar i quests, jag har haft full questlog hela tiden och är lvl 65. Köpt zen. Kör Elite nu, kul champ som dcar efter andra bossen.. Fattar inte heller hur ni kan ha slut på quester, jag har massvis med quester kvar, som jag helt enkelt inte orkar göra. Nåja, nu har jag 2st Zerk SG lvl 60, Shoulder & belt. Köpte shoulder för 200k av JSHC, och belt droppade nyss. Fick också en Champ shield SG. Nu blire farma.. Update! Körde SI Elite igår, fick två stycken soul's! Zerk wep, som jag tog själv & en heretic helmet, sålde den för 250k! Körde nyss också DE för trial (event), fick Hands 45 magus Soul+, sålde den för 43k! Jag är lvl 64 nu, har 2mille xp "sparat".. Redigerad 24 maj, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Zerk hjälm & Magus shoulder på samma boss, inte helt illa. Men hade kasst party med två(2!) heretics, tog sin lilla tid. Säljes eller bytes mot slayer soul+ (Skall försöka byta först, annars säljer jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Zerk hjälm & Magus shoulder på samma boss, inte helt illa. Men hade kasst party med två(2!) heretics, tog sin lilla tid. Säljes eller bytes mot slayer soul+ (Skall försöka byta först, annars säljer jag) Vi talar ingame, jag är intresserad av hjälmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Vi talar ingame, jag är intresserad av hjälmen! Men, men, FFFFFUUUU Aja, är väl hemma om någon timma. Och Wuzi är väl den enda som spelar magus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Jag är själv mycket intresserad av SG60 Champion gear. Hittar ni nått så skrik till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Men, men, FFFFFUUUU Aja, är väl hemma om någon timma. Och Wuzi är väl den enda som spelar magus? Jag tror agenten är magus med en av sina karaktärer. Men jag vet inte hur långt han kommit på den. Jag är iaf intresserad av shoulders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 (redigerad) Men, men, FFFFFUUUU Aja, är väl hemma om någon timma. Och Wuzi är väl den enda som spelar magus? Haha, ska försöka få Slyr SG! Jag kommer iaf inte ha tid att logga in förens senare ikväll vid 7-8 tror jag! Skriver då till dig. Jag är lvl 65 nu, runt halva lvlen avklarad. Jag har i banken 2st Heretic SG shields & 1 champ SG shield. (Lvl 60) Skrik till om någon behöver! Vi kan ju göra en lista med klasser, så vi vet vilka som vi ska fråga om dem behöver SG.. Än så länge vet jag; Stell - Champ JSHC - Slyr Wu Zi Mu - Magus IweX - Zerk Skotten - Zerk Flera? Redigerad 25 maj, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Haha, ska försöka få Slyr SG! Jag kommer iaf inte ha tid att logga in förens senare ikväll vid 7-8 tror jag! Skriver då till dig. Får se om jag är vaken då, lär somna rätt snart, ska försöka köra en SI innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Magus, spelar inte så ofta just nu. Är väl lvl 25 eller nått. Imorn däremot så drar spelandet igång ordentligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Håller på att testa det nu Har hittills en karaktär av varje klass för att testa vilken jag gillar mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Får se om jag är vaken då, lär somna rätt snart, ska försöka köra en SI innan. Lugnt, vi kan ta det imorgon. Hinner inte just idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 Servrarna nere eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 Servrarna nere eller? Kan vara att de patchar, skulle i alla fall komma en patch idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 Servrarna nere eller? Japp, lär komma upp senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 Japp, lär komma upp senare. Det hoppas jag, vart sjukt sugen på att lira :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 (redigerad) Patch notes http://boi.perfectworld.com/news/?p=50441 Ganska stor patch imo.. Om någon här på siten, skulle vilja köra Heretic skulle det ju vara asbra, då har vi en eller flera av varje class ju! Redigerad 26 maj, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 Patch notes http://boi.perfectworld.com/news/?p=50441 Ganska stor patch imo.. Om någon här på siten, skulle vilja köra Heretic skulle det ju vara asbra, då har vi en eller flera av varje class ju! Stor och stor, många textbuggar/tooltips som fixades, inte så mycket content dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 Stor och stor, många textbuggar/tooltips som fixades, inte så mycket content dock. Mja, men tryckte fel. Tryckte pÅ Customize först, haha. Skönt med texbug fix iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts