StellHell Skrivet 16 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Please, do tell. Soulbeads. Ger en viss % mer exp per mob som dödas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Gjorde en mage som heter Zurkan så får se när jag börjar lvla på den med. Nån som vet bra spec till en Mage vad man ska spendera sina points på? Måste verkligen komma in i spelet så man vet vad man ska specca till sina gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Gjorde en mage som heter Zurkan så får se när jag börjar lvla på den med. Nån som vet bra spec till en Mage vad man ska spendera sina points på? Måste verkligen komma in i spelet så man vet vad man ska specca till sina gubbar. Int till mage.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Vilka lvls är alla? Själv är jag snart 55 (500k exp kvar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Vilka lvls är alla? Själv är jag snart 55 (500k exp kvar) Snart 43 tror jag har halva XP baren kvar. Men ska till och lvla min mage en stund nu. Btw finns det nå bra sida till BoI så man ser hur man ska specca olika klasser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Vilka lvls är alla? Själv är jag snart 55 (500k exp kvar) 54 är jag i.. 4 Soulset delar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Dingade 60 förut och kan nu äntligen använda mitt Soul+ Sköld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Vilka lvls är alla? Själv är jag snart 55 (500k exp kvar) 50, snart 51. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2010 Level 52 på min Champion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2010 Strax 59 med min magus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Blev precis 56 på min champion. Men jag känner mig grymt underpowered. Jag har fullt Faith-set. Jag har pumpat vit, men de senaste 10-levlarna har jag kört strength för att jag missade en hel del. Tipz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Blev precis 56 på min champion. Men jag känner mig grymt underpowered. Jag har fullt Faith-set. Jag har pumpat vit, men de senaste 10-levlarna har jag kört strength för att jag missade en hel del. Tipz? Kirra soul ffs. Jag har inte märkt av missar så ofta, sitter på 408 acc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 (redigerad) För de som fortfarande behöver Soul45 så kommer de höja dropraten inom kort. Kommer dessutom lite mer smått och gott: http://boi.perfectworld.com/news/?p=42511 Also, lv57 atm Redigerad 19 maj, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 (redigerad) Kirra soul ffs. Jag har inte märkt av missar så ofta, sitter på 408 acc. 45 soul är ju bajsdyrt. Liksom, den enda som är vid ett resonabelt pris är typ skölden. Men resten ligger på 250k+, vilket jag inte har eftersom jag tydligen får slut på mat hela tiden. D; Och att uppgradera invigorate är dyrt också. Redigerad 19 maj, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 (redigerad) 45 soul är ju bajsdyrt. Liksom, den enda som är vid ett resonabelt pris är typ skölden. Men resten ligger på 250k+, vilket jag inte har eftersom jag tydligen får slut på mat hela tiden. D; Och att uppgradera invigorate är dyrt också. Något som är dyrt är Soul+. Speciellt för magus, finns knappt nå delar för oss Redigerad 19 maj, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Får bara Error code -1 när jag försöker logga in.. kul ;o Lvl 56 nu tror jag förresten! Fick Slyr soul+ igår, sålde för 60k! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 (redigerad) Får bara Error code -1 när jag försöker logga in.. kul ;o Lvl 56 nu tror jag förresten! Fick Slyr soul+ igår, sålde för 60k! Kunde sålt till mig för mer Also, patch notes: http://boi.perfectworld.com/news/?p=44101 Redigerad 19 maj, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Kunde sålt till mig för mer Also, patch notes: http://boi.perfectworld.com/news/?p=44101 Haha, äh. Sånt händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Nån som vet om det kommer nån patch eller fix så man slipper denna limiten på bokstäver? Är trött på att man kan bara skriva några meningar åt gången sen måste man posta och fortsätta om nån vet vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Nån som vet om det kommer nån patch eller fix så man slipper denna limiten på bokstäver? Är trött på att man kan bara skriva några meningar åt gången sen måste man posta och fortsätta om nån vet vad jag menar. Och alla dessa textbuggar. Den där fyrkanten efter att man skickar meddelande i privatchatten. "joined the guild" texten också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts