SilentViper Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Ska lira lite BOI nu men bara whispa mig eller nåt nickar Gurkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 (redigerad) Fan va svår dragon emperor är. Den slog typ 6300 hp i slutet och döda mig. Är lvl 45 bzrk O.o Kör med eq som man får från quests oså. Har ni tips på annat så skriv det gärna Redigerad 12 maj, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Fan va svår dragon emperor är. Den slog typ 6300 hp i slutet och döda mig. Är lvl 45 bzrk O.o Kör med eq som man får från quests oså. Har ni tips på annat så skriv det gärna Skaffa lvl 45 soulgear. ---------------------------- Ang Dragon: Är den rangebaserad, den "sista" attacken? Så om jag springer iväg ungefär när hans liv är vid 1 stjärna, kommer jag överleva? Finns det förresten nån aggrometer? Grymt störande när man som magus alltid snor aggron från tanken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Level 30 nu finns det nå bra instance att gö behöver få tag i såna där saker eller vad det nu heter så man kan köpa soul gear till min Slayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Skaffa lvl 45 soulgear. ---------------------------- Ang Dragon: Är den rangebaserad, den "sista" attacken? Så om jag springer iväg ungefär när hans liv är vid 1 stjärna, kommer jag överleva? Finns det förresten nån aggrometer? Grymt störande när man som magus alltid snor aggron från tanken. Ja, du kan springa undan från hans AoE, men du vet aldrig när den kommer, så det bästa är att skaffa sig lite HP. Glöm inteh eller att ha matbuff uppe hela tiden, eftersom han gör mindre aoe hela tiden och healern måste fokusera på tanken. @Agenten: Du kan inte köpa SoulSet för Stamps. Du måste köra Dragon Emperor och ha en faslig tur för att få det. ------------------- Har 2 delar SoulSet lvl 45 nu och har tradat till mig lvl 60 SoulSet+ skölden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Är lvl 32 nu, har 4/4 delar av platinum, och 6/8 delar av overlord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 (redigerad) Ja, du kan springa undan från hans AoE, men du vet aldrig när den kommer, så det bästa är att skaffa sig lite HP. Glöm inteh eller att ha matbuff uppe hela tiden, eftersom han gör mindre aoe hela tiden och healern måste fokusera på tanken. @Agenten: Du kan inte köpa SoulSet för Stamps. Du måste köra Dragon Emperor och ha en faslig tur för att få det. ------------------- Har 2 delar SoulSet lvl 45 nu och har tradat till mig lvl 60 SoulSet+ skölden. Damn. Vad har man dessa stamps till då? Märks att man är noob på detta men lär mig snart. Redigerad 13 maj, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Damn. Vad har man dessa stamps till då? Märks att man är noob på detta men lär mig snart. Du köper ju vanliga sets för den? Eller, ja inte vanliga men.. Overlord osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Damn. Vad har man dessa stamps till då? Märks att man är noob på detta men lär mig snart. Stamps är för dom gröna seten vid lvl 30,45,60,75,90. Dom funkar som ett substitut om man inte har något bättre. Extra bra är att man får setbonus av bara 2 delar, jag har 2 delar 30, 2 delar 45 och 2 delar SoulSet och får ut +472, +727, +1091 MaxHP. Skön bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 (redigerad) Vilka chat commandos finns det? Redigerad 13 maj, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 (redigerad) Stamps är för dom gröna seten vid lvl 30,45,60,75,90. Dom funkar som ett substitut om man inte har något bättre. Extra bra är att man får setbonus av bara 2 delar, jag har 2 delar 30, 2 delar 45 och 2 delar SoulSet och får ut +472, +727, +1091 MaxHP. Skön bonus. Ska jag köpa vanliga gearen för stamps nu vid 30 eller vänta tills level 45. Eller ska jag gå Dragon Emperor och nötta det tills jag får soul gear? Känner att jag behov av nytt gear det jag har nu är från en del quest från level 19-25. Redigerad 13 maj, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Inte spelat på några dagar nu, formaterade om datorn igår så håller på att installera igen nu. Någon som skapat en guild än förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 (redigerad) Inte spelat på några dagar nu, formaterade om datorn igår så håller på att installera igen nu. Någon som skapat en guild än förresten? Nix. Men du kan väl gö en GTAsajten guild? Eller nån guild är sugen på att joina nån. Edit: Lägger till dig JSHC i friendlist. Redigerad 13 maj, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 (redigerad) Nix. Men du kan väl gö en GTAsajten guild? Eller nån guild är sugen på att joina nån. Ptja, skulle jag haft 300,000 coins så ;> Borde det inte vara smartare att skapa en guild för svenskar? Vi är ju rätt få som spelar på sajten. Redigerad 13 maj, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 (redigerad) En svensk guild låter vettigare. Jag som är rätt ny (lvl 50) har ju redan 150 000, så 300 000 är ju inte så svårt att få. Btw, lägg till mig på Whylex Redigerad 13 maj, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Läste lite om spelet och var rätt intresserad fram till stunden jag såg hur karaktärerna såg ut. Seriöst, var måste de göra karaktärerna så otroligt fula och "overkliga"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Läste lite om spelet och var rätt intresserad fram till stunden jag såg hur karaktärerna såg ut. Seriöst, var måste de göra karaktärerna så otroligt fula och "overkliga"? Heu? Så fasliga är dem väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Heu? Så fasliga är dem väl inte?Dawg, spana in bilderna i första posten. Gubbarna är smala som pinnar och deras "armor" är tredubbelt så stor som de själva och alla vapen skrattar man åt. Hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 (redigerad) Finns det någonstans där man kan överföra saker från gubbe till gubbe? Typ som banken i MapleStory. Vore nice. EDIT: Btw, vad gör Energy? Har energy-pots som jag inte vet vad de är för och som tar plats i inventory. Redigerad 13 maj, 2010 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 (redigerad) Finns det någonstans där man kan överföra saker från gubbe till gubbe? Typ som banken i MapleStory. Vore nice. EDIT: Btw, vad gör Energy? Har energy-pots som jag inte vet vad de är för och som tar plats i inventory. När du pratar i world chat så går det lite energy varje gång. För att kolla hur mycket du har tryck på C så står det typ Energy: 2040/2040 Om du använder en energy pot så fylls den upp Används till combat aid oxå. Själv har jag slängt alla utom 2 stk som jag har i banken Redigerad 13 maj, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts