Skotten_31 Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 (redigerad) Level 64 nu =). Kan inte alla höga levels här på forumet samlas och köra energy wall? Har två quests på den som jag har haft från level 50.. Jävligt jobbigt btw om någon säljer zerk sg för lvl 60 så köper jag edit: vad säljer man LV2 Gem talisman för? Redigerad 26 maj, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 (redigerad) Level 64 nu =). Kan inte alla höga levels här på forumet samlas och köra energy wall? Har två quests på den som jag har haft från level 50.. Jävligt jobbigt btw om någon säljer zerk sg för lvl 60 så köper jag edit: vad säljer man LV2 Gem talisman för? Om man ska köra energy well så behövs det att alla i PT har +6 XP skill & hyffsat bra gear, vet inte om någon har det.. Jag har 4st lvl 60 SG.. Axe/head/shoulders/belt. har köpt två stycken av JSHC.. Axen är +4, ska fixa upp den till +5 lite senare tror jag! Men räkna med att dem är dyra! Vad nickar du ingame förresten? Redigerad 26 maj, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 fixat upp min trumpet till lvl 5 nu, lär behövas, 13mil till lvl 69, 15mil till lvl 70.. Fy fan. Det krävs onekligen dubbelexp och en bead för att expen ens ska vara märkbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 lvl 31 nu, börjar lära mig spelet rätt så bra känns det som. Riktigt skoj lir ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 (redigerad) Zcruwen, vilken klass kör du? Redigerad 27 maj, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 Zcruwen, vilken klass kör du? Magus, står ju på förra sidan dummer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 Magus, står ju på förra sidan dummer! missade, haha.. har sparat 8mille xp nu, najs ju. lvla ifrån 65->67 direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 Har bara testat både detta och Perfect World lite enkelt, hittills gillar jag PW bättre, faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Har bara testat både detta och Perfect World lite enkelt, hittills gillar jag PW bättre, faktiskt lvl i PW? Säg det där igen vid lvl 60.. Fy fan, PW är ett bögigt spel, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Lv64, inte haft några quests att göra sedan 60, farma events ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 (redigerad) Bump, lv65 (Snart 66), precis köpt min första SG60-del, vapnet, för 560k. Var lika bra att passa på då priserna åker upp och ned hela tiden. Also, är det någon mer än jag, Stell och iwex som fortfarande lirar aktivt? Är det 70+ som gäller för Giza eller är det många som kör 65+? Redigerad 30 maj, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Bump, lv65 (Snart 66), precis köpt min första SG60-del, vapnet, för 560k. Var lika bra att passa på då priserna åker upp och ned hela tiden. Also, är det någon mer än jag, Stell och iwex som fortfarande lirar aktivt? Är det 70+ som gäller för Giza eller är det många som kör 65+? Najs! Om det är någon heretic här, som är 60, så kan ni köpa wand av mig för 450k! Tror det är mest +70 för giza, men går att hitta grupper när du är 65. +5:a vapnet så duger det även vid lvl 80 skulle jag tro.. Jag har just nu 5SG delar, till zerk.. har runt 1mille i cash med, som jag sparar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Najs! Om det är någon heretic här, som är 60, så kan ni köpa wand av mig för 450k! Tror det är mest +70 för giza, men går att hitta grupper när du är 65. +5:a vapnet så duger det även vid lvl 80 skulle jag tro.. Jag har just nu 5SG delar, till zerk.. har runt 1mille i cash med, som jag sparar.. Ah, har vapnet på +4 atm, väntar lite med +5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 lvl 71 och luspank. Fått blodad tand för zodiac pets.. Illa som satan, bränd 12000 zen på skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Är lvl 68 just nu iaf.. 50% ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Alltså jag testade det här ett tag, var rätt kul. Men vad skiljer sig det här från de andra gratis MMORPG'sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 (redigerad) Om man ska köra energy well så behövs det att alla i PT har +6 XP skill & hyffsat bra gear, vet inte om någon har det.. Jag har 4st lvl 60 SG.. Axe/head/shoulders/belt. har köpt två stycken av JSHC.. Axen är +4, ska fixa upp den till +5 lite senare tror jag! Men räkna med att dem är dyra! Vad nickar du ingame förresten? Sry för ett sent svar Nickar Three_dog, jag hade inte tänkt köra på min zerk utan på min mag så jag tog bara något random namn jag hade i huvudet Anyway är lvl 66 nu, går jävligt segt. Har farmat celebeams på annan gubbe, blir o fixa den där 6 mille soulbead nu =) lvl 71 och luspank. Fått blodad tand för zodiac pets.. Illa som satan, bränd 12000 zen på skiten. Det dåliga är ju att några kan få den genom att slösa så lite zen som möjligt medans det finns folk som lägger flera hundra kronor på den. Man behöver jävligt tur för o få den Redigerad 31 maj, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 (redigerad) 6/8 SG delar nu! Behöver Legs & Chest. Har lvl 45 SG chest, men ändå. Jag är lvl 69 nu, går ju riktigt fort. Pengar har jag med. Strax över 1,4mille.. Ska försöka sälja lvl 60 SG heretic wand & magus shoulder, men dem är svårsålda. Angående zodiac, det är tur man behöver. Läste någonstans att man bara kan ha dem i en månad, någon som vet om det stämmer? Redigerad 31 maj, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 (redigerad) Alltså jag testade det här ett tag, var rätt kul. Men vad skiljer sig det här från de andra gratis MMORPG'sen? Ptja, förutom själva "stilen" av spelet så har du ju de funktioner man förväntar sig av ett gratis-MMO, det som skiljer sig mest som jag kan tänka mig är att det är mycket mer events och grupp/party-baserat, 80-90% efter 60 spenderar man i events/instanser. (I alla fall jag, vet inte hur det är för andra) Någon som vet varför det kommer upp "blabla too many chat windows" när jag försöker använda ingame IM-systemet? Har inga chatrutor uppe (Som jag kan se dvs.) Redigerad 31 maj, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 (redigerad) Lvl 67 gick ganska snabbt , behöver bara 2 mil exp till 68 ska uppgradera skills istället. Ville bara säga att om någon vill ha en champ sg shield för 60 skriv bara här eller pma ingame, jag ger bort gratis Redigerad 31 maj, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts