Xersize Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 (redigerad) Vill ni ha 30 dagars gratis WoW, en Voddler-invite, Xbox 360 Live Gold eller andra roliga eller bra saker gratis? Gå då med i Stream Online! Genom att rekrytera andra kan du helt gratis få tex invite till nya Google Wave eller gratis Spotify Premium bland mycket annat. Helt gratis också JUst nu håller jag på att skaffa Google Wave, vilket verkar helt underbart, men som sagt så finns även mycket annat. Om ni vill hjälpa mig och registrera er via min rekryteringslänk istället så klicka då här. Jag tänkte bara tipsa er GTASajtare om sidan, så kanske ni kan få lite mer kul vid datorn Mvh Xersan Redigerad 3 maj, 2010 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 (redigerad) Vill ni ha 30 dagars gratis WoW, en Voddler-invite, Xbox 360 Live Gold eller andra roliga eller bra saker gratis? Gå då med i /recruiterID/13091! Genom att rekrytera andra kan du helt gratis få tex invite till nya Google Wave eller gratis Spotify Premium bland mycket annat. Helt gratis också JUst nu håller jag på att skaffa Google Wave, vilket verkar helt underbart, men som sagt så finns även mycket annat. Jag tänkte bara tipsa er GTASajtare om sidan, så kanske ni kan få lite mer kul vid datorn Mvh Xersan Det är en rekryterarlänk. Jag rapporterar detta inlägg. Redigerad 3 maj, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 3 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Det är en rekryterarlänk. Jag rapporterar detta inlägg. Jag ber om ursäkt. Har editerat inlägget nu med en länk direkt till hemsidan samt en rekryteringslänk för de som vill hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Jag förstår inte. Jag rekryterade en person. Det räknades inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Inga av de länkar jag trycker på leder till nåt annat än en about:blank med en konstig adress? Jag förstår inte. Jag rekryterade en person. Det räknades inte. Jag tror att personen också måste "utnyttja ett erbjudande" (=skaffa ptz) innan det räknas som en rekrytering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 (redigerad) Konstigt att det går att få 30 dagar WoW speltid, då jag trodde koderna för 30 dagars prepaid hade tagit slut! Edit: När jag tänker efter kan jag då inte minnas att det funnits 30 dagar förutom Blizzards egna tjänster.. Redigerad 3 maj, 2010 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Haha, sköna lirare som "säljer" Lockerz invites Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts