Siana Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Fan vad lack jag blir när de har misshandlat en sån fin telefon med hundratals feta fingeravtryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Imorgon! Tror ni det blir som iPhone förra året; släpps i de stora länderna i slutet på Juni men i resten av världen (inklusive Sverige) några månader senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Imorgon! Tror ni det blir som iPhone förra året; släpps i de stora länderna i slutet på Juni men i resten av världen (inklusive Sverige) några månader senare. Varför gör man så...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Varför gör man så...? Tror dels det handlar om produktionen, de hinner inte tillverka nog många för hela värden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 http://www.apple.com/iphone/ Ingen annan än mig som följde keynoten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Men shit vad ful den va :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Men shit vad ful den va :S Tyst med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 DO WANT! Ska garanterat uppgradera mig. Synd bara att mitt nuvarande abonnemang på 3G'n sträcker sig till april nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Jag har tittat runt på bland annat Aftonbladet men jag ser inga nyheter om vilken megapixel kamerna ska ha? Har detta utannonserats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Jag har tittat runt på bland annat Aftonbladet men jag ser inga nyheter om vilken megapixel kamerna ska ha? Har detta utannonserats? 5 megapixlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Jag har tittat runt på bland annat Aftonbladet men jag ser inga nyheter om vilken megapixel kamerna ska ha? Har detta utannonserats? 5. http://www.apple.com/iphone/design/index.html#design-video Upplösningen verkar ju amazing! Visst, det är en promotionfilm, men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 5 megapixlar låter ju inte så mycket och med HDfilm vet jag inte, HDfilmer i såna där små apprater som iPhone brukar väl aldrig bli bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 5 megapixlar låter ju inte så mycket och med HDfilm vet jag inte, HDfilmer i såna där små apprater som iPhone brukar väl aldrig bli bra? Har du tänkt skriva ut dina iPhonebilder på stora plakat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Har du tänkt skriva ut dina iPhonebilder på stora plakat? Ja, studentplakat! Nejmen, seriöst. Jag tycker att 5 MP är rätt litet när man kollar på bilderna på TV/datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 (redigerad) Ja, studentplakat! Nejmen, seriöst. Jag tycker att 5 MP är rätt litet när man kollar på bilderna på TV/datorn. 5 MP är ju stort nog för att täcka hela skärmen, eller vad kör du med för TV/Skärm? Du kanske gillar att zooma in en massa? ;3 http://web.forret.com/tools/megapixel_aspect.asp?mp=5 Redigerad 7 juni, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Ja, studentplakat! Nejmen, seriöst. Jag tycker att 5 MP är rätt litet när man kollar på bilderna på TV/datorn. Har du en 32" datorskärm eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 5 MP är ju stort nog för att täcka hela skärmen, eller vad kör du med för TV/Skärm? Du kanske gillar att zooma in en massa? ;3 http://web.forret.com/tools/megapixel_aspect.asp?mp=5 Har du en 32" datorskärm eller? Nepp, däremot har jag en 32" tv och jag gillar att visa bilder på den när släkt och vänner kommer på besök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 AMAZING! Ska lätt skaffa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Nepp, däremot har jag en 32" tv och jag gillar att visa bilder på den när släkt och vänner kommer på besök. Visa mig en 32" TV med en upplösning över 5 miljoner pixlar så blir jag imponerad. --- http://img638.imageshack.us/img638/7205/1275954237474.jpg Vit är snyggast, som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 Ge mig ett pris! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts