Karatemorfar Skrivet 20 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Så, när kan vi förvänta oss den nya iPhone i butikerna? Läs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Läs Juni it is then! HYPE! -- Läste förresten på Giz att de lämnat tillbaka telefonen till Apple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Läste förresten på Giz att de lämnat tillbaka telefonen till Apple. Tror ni inte att det var en PR-kupp alltihop? Lagom att dra igång hypen nu liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Tror ni inte att det var en PR-kupp alltihop? Lagom att dra igång hypen nu liksom. Det är möjligt, särskilt då det väl är första gången en Appleprodukt "glöms bort" på en bar månader innan release? Sedan vet jag inte om man kan se att det bidrar till det hela, men enligt Kaliforniens lagstiftning kan ägaren till ett borttappat föremål kräva tillbaka föremålet inom 3 år från att det tappades bort. Så om Giz hade behållit telefonen hade det varit stöld, i rätten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Jag skulle nog inte vara så klantig att jag glömmer min gamla slitna Sony Ericsson. Hur klumpig får man då vara om man tappar bort en helt ny iPhone som man är nästan helt ensam om att ha, och man vet att man blir slaktad om man inte kommer tillbaka med den. Tror inte heller att Apple är så dumma så dom hur som helst överlåter en prototyp till en random 23-åring. Nej, PR tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 (redigerad) Jag skulle nog inte vara så klantig att jag glömmer min gamla slitna Sony Ericsson. Hur klumpig får man då vara om man tappar bort en helt ny iPhone som man är nästan helt ensam om att ha, och man vet att man blir slaktad om man inte kommer tillbaka med den. Tror inte heller att Apple är så dumma så dom hur som helst överlåter en prototyp till en random 23-åring. Nej, PR tror jag. Men om det nu var PR... Telefonen bör isf. inte varit försvunnen alls, utan skickad direkt från Apples folk. Historian med baren bör vara fake för att det ska vara en PR-kupp. -- Har den nya iPhonen 4G? -- Å andra sidan... http://gizmodo.com/5520746/apple-didnt-lea...hy-that-matters Redigerad 21 april, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 (redigerad) Jag skulle nog inte vara så klantig att jag glömmer min gamla slitna Sony Ericsson. Hur klumpig får man då vara om man tappar bort en helt ny iPhone som man är nästan helt ensam om att ha, och man vet att man blir slaktad om man inte kommer tillbaka med den. Tror inte heller att Apple är så dumma så dom hur som helst överlåter en prototyp till en random 23-åring. Nej, PR tror jag. Nu var det ju en kille som arbetade med iPhone för Apple. Men jo, en PR-kupp låter vettigt. :yes: Redigerad 21 april, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Vad tror ni om den nya iPhonen... Blir det iPhone HD? Blir det iPhone 4G? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Tror dom skippar 4G då den inte har 4G, bara massa förvirring :/ iPhone HD låter troligare då skärmen har riktig hög upplösning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Hur blir det förvirrat med 4G? Det finns i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Hur blir det förvirrat med 4G? Det finns i Stockholm. Har iPhonen 4G? Inte vad jag vet, men kan ha fel. Om några år kommer 4G vara mycket mer utspritt, och om då deras telefon heter 4G blir det ju förvirrande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Har iPhonen 4G? Inte vad jag vet, men kan ha fel. Om några år kommer 4G vara mycket mer utspritt, och om då deras telefon heter 4G blir det ju förvirrande Men det var ju det som var frågan Om en telefon heter 4G betyder det ju inte att folk automatiskt blir förvirrade av det, särskilt då den klarar vanliga 3G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 (redigerad) Namnet HD känns inte så fräsch tycker jag, inte heller att de verkar satsa på handhållen filmtittning. Ju mindre skärm desto sämre upplevelse; bio är ju alltid bäst. Att de gör en extremt högupplöst skärm uppskattas dock, det kommer göra internetsurfning till en fröjd och mobilt internet är fortfarande framtiden! Redigerad 21 april, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Namnet HD känns inte så fräsch tycker jag, inte heller att de verkar satsa på handhållen filmtittning. Ju mindre skärm desto sämre upplevelse; bio är ju alltid bäst. Att de gör en extremt högupplöst skärm uppskattas dock, det kommer göra internetsurfning till en fröjd och mobilt internet är fortfarande framtiden! Något måste de döpa telefonen. 3GS2 funkar inte riktigt. HD känns gammalt och funkar inte om inte skärmen är HD. 4G ... () kanske inte finns i telefonen och därför kan den inte döpas till detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 iPhone 4 eller liknande kanske? Efter att ha läst artiklarna på Gizmodo tror jag inte att det var ett PR-trick. Om telefonen nu ska släppas om två månader är det väl inte jättekonstigt om Apple lassar ut ett gäng prototyper för vissa anställda att pröva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 iPhone 4 eller liknande kanske? Efter att ha läst artiklarna på Gizmodo tror jag inte att det var ett PR-trick. Om telefonen nu ska släppas om två månader är det väl inte jättekonstigt om Apple lassar ut ett gäng prototyper för vissa anställda att pröva? Samma här. De hade väldigt bra argument för att det inte var ett PR-trick. Namnet iPhone 4 passar iofs då det faktiskt är den fjärde iPhonen (2G, 3G, 3GS, xxx). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 (redigerad) http://gizmodo.com/5523673/steve-wozniak-o...ne=true&s=i I believe (and have heard) that the engineer who lost his iPhone 4G has not been fired. -Steve Wozniak från en artikel i Giz. 4G!!! YES! Redigerad 25 april, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2010 Äh, behöver inte vara det officiella namnet bara p g a det där lilla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 bla bla, mergar tråden här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 (redigerad) Ny upphittad telefon - Ny information Redigerad 16 maj, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts