aikjonas12 Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 Kommer nog jailbreaka min iPhone igen. Saknar att kunna mixtra med utseendet och sådant. Sen flyttar jag utomlands om dryga månaden, och vill inte köpa ny telefon bara för att jag låst den till Telia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 Du kan faktiskt slå dom med några centimeters mellanrum Jo, jag förstod det. Med fysiskt menade jag fingrarna/knogarna. Men kom på att det räcker att skaka lite istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 (redigerad) Hur för man över en xvid fil till iphone 4? Skit i texter och allt, vill bara få över den! Redigerad 21 maj, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Hur för man över en xvid fil till iphone 4? Skit i texter och allt, vill bara få över den! Jag använder yxplayer3 för att se på film, det är det enklaste enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Jag använder yxplayer3 för att se på film, det är det enklaste enligt mig Jag konverterar med handbreak. (rekommenderas), men den vill inte ta denna avi fil. Men det är okej fixade ett annat format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 Hej! Jag har formaterat datorn och då försvann itunes. Jag har installerat om det. Jag laddade ner programmet alltså. Jag inte inte kopplat min iphone till datorn och på så sätt fått programmet. INNAN jag gör det vill jag stänga av "synkronisera automatiskt" så att inte alla mina telefonkontakter försvinner. Problemet är att jag inte hittar rutan där man kryssar i "synka inte", i itunes. Måste man koppla iphonen en första gång för att man skall kunna klicka ur den rutan? Och försvinner alla mina kontakter då? Tack på förhand//Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 Ingen? Behöver verkligen ett svar. Vågar inte koppla in Iphonen i datorn för då installeras Itunes och då kanske kontakterna försvinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 (redigerad) Du har kanske PC, men antar att det ser likadant ut ungefär. Gå in under inställningar och leta upp "enheter", sen klickar du i rutan (se bilden, orkar inte citera).* Hoppas det löser sig! *Jag fråntar mig allt ansvar för eventuella missöden. Redigerad 27 maj, 2011 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 Jag avinstallerade Itunes igår eftersom jag inte hittade "Synka ej" i inställningar. Så fort jag kopplar in iphonen nu kommer itunes installeras. Kom på att fan, bilder och allt kanske oxå försvinner?? För att gå in i enheter måste jag ju ha kopplat Iphonen. Och det vågar jag inte. Så vad göra? Installera Itunes från nätet och kryssa i "synka ej" sen koppla in telefonen eller Sätta i telefonen och låta Itunes installeras och inget händer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 Min iPhone var inte inkopplad när screeshoten ovan togs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 Min iPhone var inte inkopplad när screeshoten ovan togs. Nej men du har haft den ikopplad. Jag har inte itunes på datorn. Om jag installerar det och kopplar in min telefon, försvinner rubbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 Nej men du har haft den ikopplad. Jag har inte itunes på datorn. Om jag installerar det och kopplar in min telefon, försvinner rubbet? Det har jag ingen aning om, kanske. Gör en backup på din gamla dator och testa därefter? Ttcker att knapparna som jag har även borde finnas även om man inte kopplat in någon enhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 Det har jag ingen aning om, kanske. Gör en backup på din gamla dator och testa därefter? Ttcker att knapparna som jag har även borde finnas även om man inte kopplat in någon enhet. Har redan formaterat. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 Okej! Jag har installerat Itunes och inget är borta. Hur gör jag en backup på allt på telefonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 Okej! Jag har installerat Itunes och inget är borta. Hur gör jag en backup på allt på telefonen? Enheten säkerhetskopieras av iTunes varje gång som du: Synkroniserar med iTunes (automatiskt vid första synkroniseringen, varje gång du ansluter telefonen eller spelaren till datorn)Uppdaterar i iTunes (automatiskt utan att något meddelande visas)Återställer i iTunes (du uppmanas att göra en säkerhetskopia innan återställningen startas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 iOS 5 i höst! Notifications/widgets samt kameraknapp på lockscreenen är det som verkar mest lovand. Inte helt fel med en fysisk avtryckaren till kameran heller (volym upp-knappen). http://www.apple.com/ios/ios5/ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 iOS 5 i höst! Notifications/widgets samt kameraknapp på lockscreenen är det som verkar mest lovand. Inte helt fel med en fysisk avtryckaren till kameran heller (volym upp-knappen). http://www.apple.com/ios/ios5/ Ser skitbra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2011 Skaffat iOS 5 beta. Riktigt schysst! Lite småbuggit fortfarande men det är som sagt en beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2011 (redigerad) Skaffat iOS 5 beta. Riktigt schysst! Lite småbuggit fortfarande men det är som sagt en beta. Hur tar man hem det och när släpps det "på riktigt"? EDIT: Måste man ha ett developer-acc? Redigerad 11 juni, 2011 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2011 Hur tar man hem det och när släpps det "på riktigt"? EDIT: Måste man ha ett developer-acc? Det släpps på riktigt i höst, exakt datum vet jag inte. Jag pröjsade en kille på eBay, kostade 16kr, sen tog det 2 minuter att få den registrerad. Lite småpyssel att få den att fungera sen men det var inte hela världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts