Kebab Skrivet 28 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2011 Fan vad den vita luren är snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2011 Vad i helv... flertalet av mina vänner som har en svart iPhone 4 i sin ägo funderar starkt på att sälja den och köpa en vit i stället; bara för att den är vit. Vad är detta för hysteri?! Finns den mentaliteten även hos era bekanta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2011 Vad i helv... flertalet av mina vänner som har en svart iPhone 4 i sin ägo funderar starkt på att sälja den och köpa en vit i stället; bara för att den är vit. Vad är detta för hysteri?! Finns den mentaliteten även hos era bekanta? Vilket bevisar att de endast har en Iphone för att det är status, givetvis är den ännu mer sällsynta vita ännu mer status! Vissa har ju uppenbarligen lite andra prioriteringar här i livet och kan spendera dom pengarna på utseendet på en mobiltelefon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 29 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2011 Fullständigt befängt påstående. Folk tycker om att köpa nya saker för att det är nya saker (och psykologin och de fysiologiska anledningarna är väl dokumenterade). Det spelar ingen roll om det är skor och kläder eller bilar eller kylskåp (nåja), vi tittar ständigt på nya saker och lockas av dem för att de är nya. Tror det ligger lite i bådas poänger, för dels är det så att folk vill ha nytt lite just för att det är nytt, oberoende av vad det är, men samtidigt så är iPhone lite "status". Dock inte lika mycket som när iPhone var nytt, men det finns fortfarande lite status i det hela, så det är nog en kombination om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2011 Tycker svarta är snyggare än vita, men det är bara jag. Kommer heller inte köpa iPhone 5 bara för att det är en "ny iPhone". Fyran är sjukt bra och kommer duga bra många år till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 30 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2011 Inte för att avbryta svart mot vit eller 4 mot 5, men jag tänkte bara tipsa om i-Funbox. Ett utforskar-program som är mycket bättre och enklare än iTunes om det bara gäller att sortera om i telefonen, föra filer mellan telefonen och datorn, installera appar (även vid JB) och mycket annat. Som sagt, tänkte bara släppa ett tips, må bäst EDIT: Ja, det lär så klart fungera till iPhone 3/3GS också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 http://www.sweclocke...ata-i-hemlighet Uppdatering/svar från Apple: http://www.sweclockers.com/nyhet/13883-apple-backar-om-iphone-sparning-andringar-i-nasta-version-av-ios Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 Hur gör man för att överföra filer (i det här fallet en bild) mellan 2 iphones, utan att skicka mms? Har för mig det finns en app som möjliggör detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 Hur gör man för att överföra filer (i det här fallet en bild) mellan 2 iphones, utan att skicka mms? Har för mig det finns en app som möjliggör detta. Bump fungerar bra 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 (redigerad) Bump. Tack! Så sjukt att man fysiskt måste slå ihop telefonerna för att kopplas ihop. xD Redigerad 19 maj, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 Bump. Tack! Så sjukt att man fysiskt måste slå ihop telefonerna för att kopplas ihop. xD Du kan faktiskt slå dom med några centimeters mellanrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 Du kan faktiskt slå dom med några centimeters mellanrum Du menar att de inte alls vidrör varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 Du menar att de inte alls vidrör varandra? Precis. Du ska egentligen hålla telefonen i händerna och slå ihop knogarna så att telefonerna inte skadas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 Precis. Du ska egentligen hålla telefonen i händerna och slå ihop knogarna så att telefonerna inte skadas Oj! Slå ihop knogarna, att jag inte tänkte på det. Då hade jag sluppit reparera flisan som flög ur skärmen på min Iphone... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 Oj! Slå ihop knogarna, att jag inte tänkte på det. Då hade jag sluppit reparera flisan som flög ur skärmen på min Iphone... Stäm tillverkaren av appen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 Oj! Slå ihop knogarna, att jag inte tänkte på det. Då hade jag sluppit reparera flisan som flög ur skärmen på min Iphone... Lägg märke på hur händerna håller mobilerna på ikonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts