Karatemorfar Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 4th generation iPhone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 4th generation iPhone EFF YEAH!!! Den ska jag fan ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Fy FAN vad snygg den platta designen var! Kommer nog att överväga att sälja min 3GS för att köpa den istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 (redigerad) Tycker ni verkligen den är så snygg? Ser ut som vilken telefon som helst. Hur skön är den att hålla tro? Utan de rundade kanterna. Nej, jag väntar nog till 5'e generationen, eller kanske en Android. Redigerad 19 april, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Jag tycker den är så jävla snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Jag håller med. Den är skitsnygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 (redigerad) Jag gillar dess form, fast färgen kunde varit lite mörkare. Hoppas även att den gör den i vitt, det kan bli snyggt. Edit: Vad är det för något på framsidan, till vänster om högtalaren tro? En kamera kanske? Redigerad 19 april, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 (redigerad) Jag gillar dess form, fast färgen kunde varit lite mörkare. Hoppas även att den gör den i vitt, det kan bli snyggt. Edit: Vad är det för något på framsidan, till vänster om högtalaren tro? En kamera kanske? http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/post_label_source.gif Gizmodo What's new • Front-facing video chat camera Redigerad 19 april, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 (redigerad) Jag är inte imponerad av utseendet alltså, känns bakåtsträvande eller som något som Sony Ericsson skulle kunna släppa, men sen finns det ju en stor chans att det där bara är ett testbygge och att de kommer ändra den. Jag planerar hur som helst att köpa den, känner att det är dags att skaffa iPhone nu. Jag är redo. Edit: okej, jag överdrev lite, den är ganska het. Speciellt om man ser videon! Redigerad 19 april, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Kan man gissa att det är samma operatörer, och samma priser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Kan man gissa att det är samma operatörer, och samma priser? Det tror jag nog. Förhoppningsvis kommer Tele2 sluta slacka och erbjuda den med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Fast jag funderar på att köra Telenor istället. Gillar deras OÄNDLIGT med... grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Priset är ju oändligt mycket dyrare med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone/ större artikel. Tycker den ser nice ut :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Priset är ju oändligt mycket dyrare med. Det är iofs sant... Men jag gillar att man kan lägga till en liten kostnad för att få använda internet utomlands (iaf inom EU). Det känns så segt att inte kunna surfa och ringa (billigt) utomlands. Annars satsar jag nog på Tre. Eller Tele2 om de förbättrar sina internetpaket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Den nya iPhone ser jävligt snygg ut! Hoppas bara att den har en bättre kamera än 3GS, om den har då blir det nog ett köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Den nya iPhone ser jävligt snygg ut! Hoppas bara att den har en bättre kamera än 3GS, om den har då blir det nog ett köp. Den hade en bättre (iaf större lins) kamera, och dessutom med blixt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Så, när kan vi förvänta oss den nya iPhone i butikerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Så, när kan vi förvänta oss den nya iPhone i butikerna? Min gissning är hösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Det ryktas om Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts