SilentViper Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Jag har haft en fråga om vanliga IV och DLC vi kan börja med IV frågan: När man spelar och ska få använda den där datorn i polis bilarna så söker man på Niko men han finns ju inte med i registret fast man gör massa uppdrag som att spränga och döda. Testade även söka på Roman men han hittas heller inge på. Samma med dessa DLC till IV att huvudpersonerna man spelar finns inte med i data registret hur kan det komma sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Jag har haft en fråga om vanliga IV och DLC vi kan börja med IV frågan: När man spelar och ska få använda den där datorn i polis bilarna så söker man på Niko men han finns ju inte med i registret fast man gör massa uppdrag som att spränga och döda. Testade även söka på Roman men han hittas heller inge på. Samma med dessa DLC till IV att huvudpersonerna man spelar finns inte med i data registret hur kan det komma sig? Dem finns visst med i databasen. Kanske inte i bil-datorn men på Liberty Citys internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Dem finns visst med i databasen. Kanske inte i bil-datorn men på Liberty Citys internet. Ja jo det glömde jag nämna har vart där inne X antal gånger och kollat runt. Men varför just inte i datorn som sitter i polis bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts