VaXXoR Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Väntar paket från DHL. Men dom brukar komma på dag tid när man är på jobbet. Ringde deras kundservice förut och då sa hon att man kunde lämna en fullmakt på dörren. Man vad skriver man? Något i stilen med "Jag, för och efternamn, ger härmed DHL fullmakt att lämna paketet i brevlådan om ingen är hemma. (namnteckning) (namnförtydligande) Datum ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Väntar paket från DHL. Men dom brukar komma på dag tid när man är på jobbet. Ringde deras kundservice förut och då sa hon att man kunde lämna en fullmakt på dörren. Man vad skriver man? Något i stilen med "Jag, för och efternamn, ger härmed DHL fullmakt att lämna paketet i brevlådan om ingen är hemma. (namnteckning) (namnförtydligande) Datum ? Exakt så. Det kan vara bra att infoga leveransnumret (heter det så?) också. Underteckna med signatur, ort och datum. Lycka till med DHL f.ö., jag har dåliga erfarenheter av det företaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Lycka till med DHL f.ö., jag har dåliga erfarenheter av det företaget. Beställde tröjan jag har på mig i Bild på dig själv från valve store. Den levererades på 2 dagar. Tycker det gick sjukt snabbt. Bror kanske på vart man bor. men tack, får skriva upp allt på lappen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts