Jacker Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Jag tycker Staunton Island för det är störst och så finns det mycke att göra Shorside Vale är tråkigast ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 jag tycker staunton island ( jag brukar kalla den "stunt on island" ) det är stunt ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 (redigerad) Jag tycker du borde se över din observationsförmåga CrAcKeR, det startades en sån här undersökning för bara en vecka sedan... Här! Redigerad 23 mars, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Staunton. Men på SSV finns det lyxvillor och inte bara betong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Jag tycker du borde se över din observationsförmåga CrAcKeR, det startades en sån här undersökning för bara en vecka sedan... Här! Men ursäkta mig!! jag kanske inte är i GTA3 forumet så ofta, och menar ru att jag ska bläddra igenom hela Forumet för att se till at jag inte ska starta en exakt likadann Topic!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Stunton island såklart inte är man vell ute liggare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 stounton men portgland hade nästan vart lika kul om inte maffian hade hatat dig så hårt (shotgun+bil=död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Portland! Är jag den enda här som tycker det är roligt att ha Leone familjen i hälarna? Det är tydligen bara jag som gillar att leva farligt både i GTA3 och GTAVC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Shoreside Vale äger. Men betong? Shoreside Vale é ju typ den lyxigaste ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Shoreside Vale! Där är det väl inte betong. i centrum är det industri och utsidan lyx vilor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Asså jag kommer inte i håg vad öarna heter kan ni inte skriva vilken ording dom kommer eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Asså jag kommer inte i håg vad öarna heter kan ni inte skriva vilken ording dom kommer eller nått... De står i röstningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts