Bebben Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Hur skulle dom kunna göra så att man inte kan spela innan releasedatumet ändå? Låter ju bara dumt. Folk som stal kopior för en/två veckor sedan kunde ju spela då... Tja, jag syftar på Steam, vet inte hur det är med 360 eller PS3, har aldrig ägt någon. Vet bara att Steam kunde göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Såg nu att xbox versionen redan hade läckt ut PC versionen har också läckt ut såg det imorse iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 PC versionen har också läckt ut såg det imorse iallafall. ja men vad jag förstod så fanns det ingen crack ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 ja men vad jag förstod så fanns det ingen crack ännu Nix vet bara massa fake cracks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Över 1 timme multiplayer footage och prat. Den videon gjorde så jag definitivt kommer köpa. Coolt! Nu kommer jag nog skaffa spelet trots allt! Frågan är bara om man ska skaffa det på PC eller konsol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Hoppas jag får min kopia på posten imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Går inte att installera förrän imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 (redigerad) Går inte att installera förrän imorgon. Redigerad 8 november, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Vad jag förstått så kommer det gå att tanka spelet runt 04,00. Men jag är inte säker.. Vi får se helt enkelt! Finns ju vissa som lyckats spela det redan, och det finns servers online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Märkte nyss det, fast du kan trycka pre-load i steam så det installeras ändå :3 Hoppas det aktiveras 00:00 (fast samtidigt hoppas jag inte det, måste upp vid kvart i 7, ugh) edits: Iofs, det låses troligen inte upp förrens nån gång inatt/imorrn, vet inte vilken tidzon de går efter =( Ja, jag märkte det precis efter posten. Jag börjar visserligen kl. 10:40 imorgon, men jag föredrar att vänta till ett lämpligare tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Ja, jag märkte det precis efter posten. Jag börjar visserligen kl. 10:40 imorgon, men jag föredrar att vänta till ett lämpligare tillfälle. I steam står det nu att spelet kommer låsas upp om ungefär 11 timmar =/ Blir att lira när man kommer hem från skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 (redigerad) DubbelpostFTW STARTA OM STEAM SÅ KAN NI SPELA http://upl.gizgiz.nu/files/decrypt.jpg edit: fock yes, dogs ;3 kasst screenshot men weeehe 30 - 3 på FFA ;> me like black ops http://upl.gizgiz.nu/files/dogs.jpg Redigerad 8 november, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 (redigerad) Vilken värld, va? Man kan inte ens vara säker på att våra sentries håller oss säkra! Redigerad 9 november, 2010 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Håller på att ladda ner det nu genom steam, fa-an vilken tid det ska ta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Jahopp, blev ett köp iaf. Tror dock jag får vänta till imorgon med att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 (redigerad) Woot, nu funkar det ;> eller inte, kanske, i dunno :S segt att få fram servers edit: just nu funkar det för mig, knappt nått lagg alls :3 Stängde av steam overlay och satte /cl_maxpackets 100 i console, men vet inte om det är det som gjorde skillnaden eller ej Redigerad 9 november, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 På den där Can you run it? hemsidan så får jag fullt grönt på Black Ops, men vet inte om man vågar lita helt på det? Borde man köpa till konsoll eller pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Min clantag och bildgrej. Gjorde en gubbe av t-shirt, döskalle, svärd och hammare. Framför mig ses en irlmate konka sin LMG. http://piclair.com/data/e0unh.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Min tag och skit ;> weeh http://upl.gizgiz.nu/files/shot0014.jpg http://upl.gizgiz.nu/files/shot0016.jpg Varför finns det bara 9 st wager servrar? Hoppas de slänger upp fler snart, de är ju fulla konstant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 4 timmars spelande och jag är level 27 nu, success. Godnatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts