Bebben Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 (redigerad) Har en fråga hur många av alla CoD spel har Captain price vart med i nu? Såg han i första trailern på detta spel. Dör han aldrig? I det här spelet? Det måste jag kolla. För övrigt har han väl varit med i Call of Duty, Call of Duty 2, Call of Duty: Modern Warfare och Modern Warfare 2, de jag känner till iaf. EDIT: Var i trailern? Kan inte se honom. Sedan är det ju Treyarch som gör spelet, de brukar inte ha Cpt. Price med i sina spel. Även om han är awesome. Redigerad 28 maj, 2010 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Det är ju inte samma Captain Price i alla CoD-spel, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 (redigerad) I det här spelet? Det måste jag kolla. För övrigt har han väl varit med i Call of Duty, Call of Duty 2, Call of Duty: Modern Warfare och Modern Warfare 2, de jag känner till iaf. EDIT: Var i trailern? Kan inte se honom. Sedan är det ju Treyarch som gör spelet, de brukar inte ha Cpt. Price med i sina spel. Även om han är awesome. Tror det var andra eller tredje man ser han hoppa fram eller om det var över. Mark: Är du säker på de de senaste CoD spelen jag har spelat så har det stått hans namn och likt som fan i de två senaste cod spelen. Ska även försöka leta fram den trailern. Redigerad 29 maj, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 (redigerad) Det är ju givetvis inte, som Mark säger, samma Price i alla spel. Men hans karaktäristiska mustasch och hans personlighet är ju ungefär samma. Det spekuleras ju, enligt Call of Duty Wiki, att Price i de gamla spelen skulle kunna vara Cpt. Price i Modern Warfare-seriens mor- eller farförälder. Ej bekräftat dock, och jag tvivlar på att så är fallet men man kan ju diskutera. Redigerad 29 maj, 2010 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Det är samma Cpt. Price i Modern Warfare 1 och 2. Hur som helst tror jag inte att han har någon speciell koppling till sig själv i tidigare spel. Det behövs ju inte eftersom spelen är fristående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Det är klart att i Modern Warfare 1 och 2 så är det samma Price. Men i de äldre spelen så spekuleras det, som Bebben säger, att den Captain Price vi lärde känna i t.ex Call of Duty 1 är en farförälder till den moderna Price. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Det är klart att i Modern Warfare 1 och 2 så är det samma Price. Men i de äldre spelen så spekuleras det, som Bebben säger, att den Captain Price vi lärde känna i t.ex Call of Duty 1 är en farförälder till den moderna Price. Jo, jag förstod det. Jag sa bara att det är samma Price i MW1 som det är i MW2 då det inte verkade som att SilentViper visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 (redigerad) EDIT: Var i trailern? 0:36 kan man se lite av han http://www.youtube.com/watch?v=w0n0QKGKQCc Redigerad 31 maj, 2010 av assburgerssyndrome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 Det snackas om att Black Ops inte kommer vara gratis att spela online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 Det snackas om att Black Ops inte kommer vara gratis att spela online. Det är väl snarar så att chefen för actvision som vill det. Persoligen tror jag att det inte kommer inträffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 Jo, jag förstod det. Jag sa bara att det är samma Price i MW1 som det är i MW2 då det inte verkade som att SilentViper visste det. Sorry för gammalt svar. Jo jag visste det att det var samma från MW1 som är i MW2. Men det måste väl va samma från CoD 2 då det är samma röst skådis. Eller ja så kanske det är väl en farföräldrer till han som är med i MW1 och MW2. *SPOILER* Men dog han aldrig i MW1 i slutet när han vart skjuten eller vad han nu vart. När han tog vapnet och kastade den till spelaren som man spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 (redigerad) Sorry för gammalt svar. Jo jag visste det att det var samma från MW1 som är i MW2. Men det måste väl va samma från CoD 2 då det är samma röst skådis. Eller ja så kanske det är väl en farföräldrer till han som är med i MW1 och MW2. *SPOILER* Men dog han aldrig i MW1 i slutet när han vart skjuten eller vad han nu vart. När han tog vapnet och kastade den till spelaren som man spelar? Nej, Price överlever det och man träffar honom sen i MW2. Redigerad 17 juli, 2010 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 17 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2010 Nej, Price överlever det och man träffar honom sen i MW2. [spoiler ] [/spoiler ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 17 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2010 [spoiler ] [/spoiler ] wtf, var helt säker på att jag tog det. Oh well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2010 Men det måste väl va samma från CoD 2 då det är samma röst skådis Det är inte samma röstskådis i CoD2 och MW och MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2010 Det är inte samma röstskådis i CoD2 och MW och MW2. Oh där ser man hade för mig det var samma röst skådis till Price. Men men där ser man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 17 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2010 Oh där ser man hade för mig det var samma röst skådis till Price. Men men där ser man Trodde jag också först innan jag spelade CoD2 bara för några veckor sen. Dock kan jag inte tänka mig att han är med i Black Ops. Det skulle liksom.. inte passa in. Price är ju lite av en symbol för IW på något sätt. Skulle inte tro att Treyarch skulle ta med honom i BO. Jag är ganska säker på att han som folk menat är Price i trailern inte är det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Ni fattar ju inget. Captain Price är en highlander. Han dör inte. Durr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Jag har aldrig spelat ett CoD-spel! Ska låta det här bli mitt första, det såg fett ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 (redigerad) Jag har aldrig spelat ett CoD-spel! Ska låta det här bli mitt första, det såg fett ut! Rekommenderar att du spelar CoD 2 också, det är något speciellt med det spelet! Å andra sidan tycker jag att du ska spela alla. Om detta blir ditt första lär dock inte spela så stor roll så länge du kör MW1 och MW2 i rätt ordning. Redigerad 21 juli, 2010 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts