Lajnux Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Men ja, skulle PC-spelare lira mot konsol-spelare så skulle PC-spelarna vinna 9/10 gånger. (Den tionde är när jag sitter vid PS3-kontrollen.) Spola till 0:13. En vanlig "bdum-tush!" räckte inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Helt irrelevant i min frågeställning då det är sjukt svårt att jämföra PC mot PS3 och XBOX. PS3 och XBOX har ju något sånär likadan gameplay vilket gör att det går att jämföra en aning dem emellan. Jag försökte bara vara lite skojsig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Hej! Kan jag spela Black Ops på min dator? AMD Phenom II x4 3,2 GHz GTX 560 4 GIG RAM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Hej! Kan jag spela Black Ops på min dator? AMD Phenom II x4 3,2 GHz GTX 560 4 GIG RAM http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Hej! Kan jag spela Black Ops på min dator? AMD Phenom II x4 3,2 GHz GTX 560 4 GIG RAM Jag har sämre dator och det funkar bra på min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Jag har sämre dator och det funkar bra på min. Vad kör du på för graphics? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 En episk 4+ timmars fight mot zombies fick sitt slut, till slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 En episk 4+ timmars fight mot zombies fick sitt slut, till slut! Nice, det ser ut som du har agerat medic under fighten. Löjligt många downs på dina kamrater förresten, vad körde ni för taktik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 (redigerad) Nice, det ser ut som du har agerat medic under fighten. Löjligt många downs på dina kamrater förresten, vad körde ni för taktik? Mjo... Jag höll ett fönster som var lite till sidan, så att jag dog inte speciellt mycket, men fick iomd också minst kills. Det var på Ascension för övrigt, om någon undrade. Vi hade ingen jättebra plan. Jag och BasilicanKnight satt brevid varandra (lan) och de andra två var några random amerikanare med mic. Vi höll till vid A-Månlandaren (den med granaterna) och jag täckte fönstret vid PHD Flopper med uppgraderad Ballistic Knife / Sickle och HK 21 / Raygun (var ju tvungen att byta efter ett par rundor när HKn blev värdelös), allt uppgraderat förstås. En annan kille höll fönstret uppe på catwalken och de andra två täckte den stora trappan. Anledningen till att dom hade så många downs var nog att det var lite o-organiserat. En av dem som täckte trappen hade inte alls hade bra vapen för det jobbet. Bara HK21 och RPK (näst intill värdelöst rundorna 25+, även uppgraderade). Men vi hade extremt kul och det var utan tvekan den roligaste (och längsta) zombie-match jag kört. Helt galet hur mycket mer zombies det är när man kör 4 pers än när man kör solo eller 2 pers. Mycket svårare men också mycket roligare. Redigerad 20 februari, 2011 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 2 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2011 Hur går det för er på Zombie Mode? Jag och en polare kom till level 36 för några veckor sedan på Ps3. Hur ligger vi jämfört med er andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2011 Det ryktas om dubbel XP i helgen som kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2011 Det ryktas om dubbel XP i helgen som kommer! FFFFFFUUUUUUUU- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2011 FFFFFFUUUUUUUU- Haha, lugn. Jag kanske hinner med en halvtimma BC2 på fredag innan dubbel XP startar, förra gången kom det inte igång förrän klockan 18 - 19 ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 Det gick bra ikväll, känns som att jag var viktig för mitt lag i många av matcherna. (Vad fan höll mitt lag på med den matchen!?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 6 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 Provade demot som finns på 360. Och...jag är besviken. Det är ju exakt samma gameplay som i 4:an. Man tycker att de på 3 år borde ha gjort om och ändrat spelet lite, men nepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2011 Funderar på att skaffa First Strike, är det värt pengarna? Stadiumbanan ser riktig rolig ut, och vinterbanan som går över en bro ser också otroligt skoj ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2011 Funderar på att skaffa First Strike, är det värt pengarna? Stadiumbanan ser riktig rolig ut, och vinterbanan som går över en bro ser också otroligt skoj ut. Jag älskar First Strike. Kowloon är helt fucking underbar, imo. Discovery (vinterbanan) är också riktigt bra. Berlin Wall och Stadium är också bra banor men enligt mig mycket tråkigare och det händer att jag röstar skip på dem. Ascension är också riktigt bra. Lätt värt ett köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Verkar som ännu ett map-pack är på väg. Även den här gången blir det fyra nya multiplayerbanor och en ny zombiebana. http://insomniacgaming.info/news/?p=70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Provade demot som finns på 360. Och...jag är besviken. Det är ju exakt samma gameplay som i 4:an. Man tycker att de på 3 år borde ha gjort om och ändrat spelet lite, men nepp. Testade också demot. På PS3, och som du säger så är det gamla vanliga Call of Duty, absolut. Jag som filmälskare (och som tidigare spelat CoD 2, 3, WaW, MW och MW2) förstår inte riktigt hur spel som dessa kan få 9/10 och 10/10 med den halvtaskiga story de egentligen har. Jag menar, det är som ett enda långt halvtaskigt avsnitt av valfri action TV-serie. Om folk verkligen vill att spel ska hamna i samma populärkulturella hörna som musik och film så bör de "step it up" en bit kring story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Testade också demot. På PS3, och som du säger så är det gamla vanliga Call of Duty, absolut. Jag som filmälskare (och som tidigare spelat CoD 2, 3, WaW, MW och MW2) förstår inte riktigt hur spel som dessa kan få 9/10 och 10/10 med den halvtaskiga story de egentligen har. Jag menar, det är som ett enda långt halvtaskigt avsnitt av valfri action TV-serie. Om folk verkligen vill att spel ska hamna i samma populärkulturella hörna som musik och film så bör de "step it up" en bit kring story. Om det där är spelarbetyg så är det helt klart säkert satta baserade på Multiplayer-delen, kanske även Zombiedelen. Är det däremot 'riktiga' recensioner så kan de väl försvara sig med att story och spelkvalitet oftast bara jämförs med andra, liknande, FPS-spel. Där står det sig helt klart ganska bra, men skulle man jämföra story med ett ordentligt RPG så skulle Black Ops bli söndersmiskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts