Jump to content

Call of Duty: Black Ops

_ThuuG
 Share

Recommended Posts

Härmed utser jag mig själv till kung över veteran mode i Black Ops!

Jävlar vad skönt att klara det på veteran, speciellt då jag gav upp i WaW, jag har inte riktigt kunnat känna mig som en äkta gamer efter det. Nu är jag äntligen tillbaka! :D

Jag ska nog försöka mig på campaign Veteran här i jul... Förväntar mig att jag kommer klara det, men det finns säkert vissa banor som är lite extra svåra. MW2 var nästan för lätt på Veteran, medans WaW var alldeles för svårt. CoD 4 var alldeles lagomt, imo. Hoppas på en liknande upplevelse här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska nog försöka mig på campaign Veteran här i jul... Förväntar mig att jag kommer klara det, men det finns säkert vissa banor som är lite extra svåra. MW2 var nästan för lätt på Veteran, medans WaW var alldeles för svårt. CoD 4 var alldeles lagomt, imo. Hoppas på en liknande upplevelse här.

Enklare än WaW, men ändock riktigt svårt på två banor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska de släppa DLC ända in till 2010? Inte illa faktiskt.

Kanske ska spoilervarna lite för inledningen på klippet. Det avslöjar ingen story, men däremot så fick man se två rätt långa sekvenser från två olika banor. Så om man vill att allt ska komma som en överraskning så ska man kanske inte se början. Spola fram till strax innan nio minuter.

Förresten, vad dålig han var för att vara Treyarchsnubbe ändå. Känns som de borde ha rätt bra koll på spelet, men det kändes som han blev överraskad när Reznov dök upp, han avlossade ju ett skott. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska de släppa DLC ända in till 2010? Inte illa faktiskt.

Kanske ska spoilervarna lite för inledningen på klippet. Det avslöjar ingen story, men däremot så fick man se två rätt långa sekvenser från två olika banor. Så om man vill att allt ska komma som en överraskning så ska man kanske inte se början. Spola fram till strax innan nio minuter.

Förresten, vad dålig han var för att vara Treyarchsnubbe ändå. Känns som de borde ha rätt bra koll på spelet, men det kändes som han blev överraskad när Reznov dök upp, han avlossade ju ett skott. :P

Kommer inget DLC till Black Ops i år men det första map packet kommer den första Februari 2011. Att han skjöt en kula var säkerligen meningen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fun Fact:

Modern Warfare 2 har varit ute ett år. I multiplayermenyn står spelets nuvarande version. 1.4.669.0

Black Ops har inte ens varit ute två månader. I multiplayermenyn står spelets nuvarande version. (5)2.2.337.5

Visserligen är inte versionsnumrerna uppbyggt på samma sätt, men hur som helst så har Treyarch patchat och hotfixxat säkerligen dubbelt så mycket i Black Ops mot för vad Infinity Ward gjorde med Modern Warfare 2. Och Modern Warfare 2 hade (och har fortfarande) extremt mycket saker som behöver fixas för att spelet ska vara som det egentligen var tänkt. Buggfritt, balanserat, kul, Med mera.

Hands down till Treyarch. Dom gör ett fantastiskt jobb. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fun Fact:

Modern Warfare 2 har varit ute ett år. I multiplayermenyn står spelets nuvarande version. 1.4.669.0

Black Ops har inte ens varit ute två månader. I multiplayermenyn står spelets nuvarande version. (5)2.2.337.5

Visserligen är inte versionsnumrerna uppbyggt på samma sätt, men hur som helst så har Treyarch patchat och hotfixxat säkerligen dubbelt så mycket i Black Ops mot för vad Infinity Ward gjorde med Modern Warfare 2. Och Modern Warfare 2 hade (och har fortfarande) extremt mycket saker som behöver fixas för att spelet ska vara som det egentligen var tänkt. Buggfritt, balanserat, kul, Med mera.

Hands down till Treyarch. Dom gör ett fantastiskt jobb. :)

Jag blir inte förvånad, det känns som att Treyarch lägger ned mer själ i spelen än vad Infinity Ward gör. Läste någonstans att inför Black Ops så såg Treyarch till att inte ha något annat projekt på gång så att de skulle kunna lägga ned 100% på bara Black Ops.

Sedan har ju IW (Haft?) lite trubbel så Treyarch ser väl det här som en chans att få ta över serien helt och hållet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet vad detta betyder?

Sedan så kom det fram ett dollar tecken nere på skärmen.

Yeah, jag undrade också vad det var först. Hände flera gånger innan jag förstod vad det var (efter att ha gjort lite research).

Det är Fire-Sale. Alla Random-lådor på banan kommer fram i 30 sekunder och varje köp kostar bara 10 points under den tiden.

Om man på "Five" dödar Pentagon Theif innan han lyckas sno någons vapen så får man en Bonfire-Sale, vilket har samma effekter som ett vanligt Fire-Sale men det gör också så att ALLA teleporters leder till Pack-A-Punchrummet, och det bara kostar 1000 points att uppgradera sina vapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor