Mordos Skrivet 22 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 Råkade ut för en konstig bugg. Jag buggade fast i ett hörn, skjöt automatiskt, crouchade, kunde inte röra mig och allt var helt åt helvete buggat. Och sedan hände det här. Trippin' balls. http://www.youtube.com/watch?v=tGa6bLLWucY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 Samma bugg hände mig, inte så extremt dock! http://upl.gizgiz.nu/files/sideways.jpg Go musik, vad är det för låt? ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 (redigerad) Samma bugg hände mig, inte så extremt dock! Go musik, vad är det för låt? ;> Redigerad 22 november, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Någon som har lust att spela zombie? Adda iwemaxtor på steam isf. Spelar på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 (redigerad) Råkade ut för en konstig bugg. Jag buggade fast i ett hörn, skjöt automatiskt, crouchade, kunde inte röra mig och allt var helt åt helvete buggat. Och sedan hände det här. Trippin' balls. http://www.youtube.com/watch?v=tGa6bLLWucY Treyarch.. *Slowly Clapping* Redigerad 23 november, 2010 av Djingis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Treyarch.. *Slowly Clapping* Treyarch > Infinity Ward Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Vadå sjuk kill? http://www.youtube.com/watch?v=HoUgZmo_Kdo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Vadå sjuk kill? Saaaaaaaaaaaaaaatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Vadå sjuk kill? HoUgZmo_Kdo Epic kill is epic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Vadå sjuk kill? HoUgZmo_Kdo Epic. Finns nog inget som kan toppa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Den är inte episkt. Det är bara tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Den är inte episkt. Det är bara tur. Epic tur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 23 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Den är inte episkt. Det är bara tur. Det kan väl vara episkt för det? Och jävlar, det var det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Epic tur? :YES: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Riktigt grym video. Extremt tur. Episkt, som sagt. Jag fick en trippel-kill med crossbow på Firing Range nyss, men mitt i matchen blev det host migration så hela matchen sparades inte till theater mode. Jävligt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Håller på och bygger på ett kort litet montage. Inga fräna saker direkt, bara de gångerna jag verkligen går på killstreaks med många kills på väldigt kort tid. Ska bli kul att redigera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Tänkte höra med er om en sak kan PC spelare möta 360 spelare via xbox live eller är det bara pc vs pc och 360 vs 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 pc vs pc och 360 vs 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Det finns bara 18 personers servrar på PC va? Jag tycker det är väldigt störande, 9vs9 TDM är halv-segt och 18 pers FFA är alldeles för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Det finns bara 18 personers servrar på PC va? Jag tycker det är väldigt störande, 9vs9 TDM är halv-segt och 18 pers FFA är alldeles för mycket. Finns 36 personer servers orankad med har jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts