sebbertx Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Hej, detta verkar ju helt idiotiskt men jag undrar hur fan jag startar spelet? Jag spelar på PC och har redan gta iv som jag köpt. Sen köpte jag ballad of gay tony på deras sida och laddade ner det. det enda det står är att "you have already downloaded this item", och jag kan välja att ladda ner det igen eller "cancel". nu undrar jag alltså hur jag startar spelet? trycker jag new game blir det ett nytt gta iv med niko osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 ...Installerat spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbertx Skrivet 30 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 (redigerad) vet inte, hur gör man? edit: nu har den laddat ner igen fast på games for windows live, alltså inte liveapplikationen i spelet.. nu installerar den. Får se om jag kan starta sen då. Redigerad 30 april, 2010 av sebbertx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbertx Skrivet 30 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 ok de fungerade.. synd bara att rockstar måste krångla till allt så mycket det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 (redigerad) ok de fungerade.. synd bara att rockstar måste krångla till allt så mycket det går. Lär dig att edita för helvete. Vad är det som går snett? Vart har du köpt det? Har du det på skiva? Har du köpt det via steam? Berätta lite mer pl0x? EDIT: Ups, läste att det inte fungerade. Redigerad 30 april, 2010 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbertx Skrivet 30 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 (redigerad) svär inte idiot. edit: det som gick snett var att jag inte fatta att spelet skulle laddas ner igen och sen installeras med games for windows live programmet. Alltså det räckte inte bara med att ladda ner det i games for windows live i gta iv... Redigerad 30 april, 2010 av sebbertx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 svär inte idiot. Tack för den du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts