Wallsten82 Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 http://www.ginza.se/Product/Product.aspx?Identifier=82303 Hittade denna på ginza (som synes) och undrar om det är en online grej eller om man kan köpa denna,stoppa in skivan och köra som vanligt? Tack på förhand//Roggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Antingen köper du EFLC-skivan och spelar den, oavsett om du har GTA IV eller inte. Eller så laddar du ner paket och kan välja vid IV-skivans insättning om du vill spela IV, TLAD eller TBoGT. Fördelen med det första är att du har paketen i fysiskt form; fördelen med det andra är att du kan fritt välja IV/TLAD/TBoGT med samma skiva och ha all musik från samtliga spel samtidigt, till kostnaden av rätt mycket hårddiskutrymme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 1 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Antingen köper du EFLC-skivan och spelar den, oavsett om du har GTA IV eller inte. Eller så laddar du ner paket och kan välja vid IV-skivans insättning om du vill spela IV, TLAD eller TBoGT. Fördelen med det första är att du har paketen i fysiskt form; fördelen med det andra är att du kan fritt välja IV/TLAD/TBoGT med samma skiva och ha all musik från samtliga spel samtidigt, till kostnaden av rätt mycket hårddiskutrymme. Så du menar att jag kan köpa det spelet,matar in skivan och lira som vanligt? Det där med online har jag aldrig fått kläm på. Så om man bortser från att jag inte har tillgång till all musik så är det bättre att köpa skivan,då sparar man på hårddisken också ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 3 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Antingen köper du EFLC-skivan och spelar den, oavsett om du har GTA IV eller inte. Eller så laddar du ner paket och kan välja vid IV-skivans insättning om du vill spela IV, TLAD eller TBoGT. Fördelen med det första är att du har paketen i fysiskt form; fördelen med det andra är att du kan fritt välja IV/TLAD/TBoGT med samma skiva och ha all musik från samtliga spel samtidigt, till kostnaden av rätt mycket hårddiskutrymme. Och en annan sak jag undrar över,kanske en dum fråga kan tyckas men den måste ställas. Staden,bilarna och sånt är detsamma som i GTA 4 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 GTA IV - 16 GB EFLC - 16 GB --- GTA IV + TLAD + TBoGT = ~22GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 GTA IV - 16 GB EFLC - 16 GB --- GTA IV + TLAD + TBoGT = ~22GB Tar det verkligen så mycket? Det är ju stört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Tar det verkligen så mycket? Det är ju stört! Läste det på Steams GTAforum. Jag är dock lite osäker på GTA + DLC, men det var någonstans runt 20-22 GB. Det jobbiga är dock om man ska ha GTA IV plus EFLC installerade samtidigt; 32 GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 På PS3: IV; 3,4GB TLAD: 2GB TBoGT:2GB = 7,4GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 På PS3: IV; 3,4GB TLAD: 2GB TBoGT:2GB = 7,4GB På xbox är dlcpaketen båda två 2,7gb om jag inte missminner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 (redigerad) De där skyhöga siffrorna måste ju vara skivrippar, och inte vad som installeras på hårddisken. Vad EFLC-installationen tar utöver de 3400 MB som IV tar skulle jag vilja veta. Det ska ju inte vara lika högt som DLC-nedladdningarna på vardera 2 GB, tycker jag. Redigerad 4 maj, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 De där skyhöga siffrorna måste ju vara skivrippar, och inte vad som installeras på hårddisken. Vad EFLC-installationen tar utöver de 3400 MB som IV tar skulle jag vilja veta. Det ska ju inte vara lika högt som DLC-nedladdningarna på vardera 2 GB, tycker jag. De siffror jag skriver om är på PC. EFLC är ju ett standalone-spel. Det är en annan sak med IV+DLC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts