Mr Mister Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Gå in på earthcam.com. Där finns en sökruta där man söker på olika livekameror. Sök på Baghdad. På den sidan man kommer till kan man se Baghdad genom livekamera! Den fungerar inte dygnet runt. Kameran visar i "live streaming" med ljud och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Coolt! Man hör robotar som flyger typ.. Men de é lungt där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 tack för tippset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Överfet sida . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Överfet sida . snacka om grymt...det grymaste jag sett från irakkriget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 grymt är att kolla på BBC eller CNN... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 grymt är att kolla på BBC eller CNN... det tycker jag med...snacka om grymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 hm jag tycker cnn och sånt är lite väl mycket dom där är ju helt besatta rabblar igen iraq situtionen hela dygnet typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 På den sidan kan man också följa med en reporter på väg genom öknen. Bloom heter han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 På den sidan kan man också följa med en reporter på väg genom öknen. Bloom heter han. hehe, du sitter där hela tiden eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 (redigerad) Hur ser man helskärm - de ä ju så jobbigt å se på den lilla bilden - därför när jag gör det så blir det bara kalva bilden....+ att de inte är någe ljud på den där Bloom!! Redigerad 24 mars, 2003 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Hur ser man helskärm - de ä ju så jobbigt å se på den lilla bilden - därför när jag gör det så blir det bara kalva bilden....+ att de inte är någe ljud på den där Bloom!! kolla i högra nedre hörnet...där ska det stå full screen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 kolla i högra nedre hörnet...där ska det stå full screen... Ja, men när jag trycker där så blir dey en stor skärm, fast bara halva bilden.... Ex: Man ser både marken å himlen, "full screen" då ser jag bara himlen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 (redigerad) tack för tipset! *testar* _____-_-EdIt-_____-__-__-__-_ Det funkar inte...... :'( __-__-__-_-EdIt-__-__-__-__-__-__-_ Bloom kameran fungerar inte heller... :'( __-__-__-_-EdIt-__-__-__-__-__-__-_ Nu funkar det! hade inte real player...... Redigerad 25 mars, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Ja, men när jag trycker där så blir dey en stor skärm, fast bara halva bilden.... Ex: Man ser både marken å himlen, "full screen" då ser jag bara himlen!! jag vet...jag tycker det e lite dåligt men man ska väl inte klaga...det e ju trots allt roligt att man kan se det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 man kan ju söka på sweden då kommer det upp nårra sidor med live kamror tex en sida där man kunde kolla läget i kalmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 man kan ju söka på sweden då kommer det upp nårra sidor med live kamror tex en sida där man kunde kolla läget i kalmar. grymt...man kan väl kolla på alla olika länder i hela världen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Jag hör bomber falla ner på bagdad just nu, genom webcameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Jag hör bomber falla ner på bagdad just nu, genom webcameran grymt...man ser väl bara blinken av bomberna om man har bredband eller liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts