Emilio Romano Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Hej jag orkar inte lägga ner så mycket tid på posten men jag kan lova er att detta är den sjukaste servern någonsin! Vi började för 2 dagar sen så vi har inte fått upp spelare än, det är de jag försöker med nu. Hoppas nån här kan joina, för då kommer vi göra en grymt bra server! Vi har jobbat på scriptet i 1 år typ, och gjort stora framsteg inom RP upplevelser. Vi har gjort ett script som är över hela San Andreas med hus,jobb och buisness och allt är buggfritt! Det bästa med scriptet är de 200 NPC bots som finns runt i städerna som man kan prata med! För att prata med dessa trycker du 'F' på ditt tangetbord då kommer dem tala med dig och sätta RP i action! Detta har skapat stora möjligheter för folk som vill RPa till 100%, och RPa snyggt! Just nu har jag inte så mycket tid att skriva om servern, men om du undrar så bara adda mig MSN: e-style.music@hotmail.com SIST MEN INTE MINST! IP: 84.234.206.214:8130 Annan länk: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=169898.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Wow, låter coolt. Synd bara att jag (och säkert många andra) slutade med SA-MP för ca fyra år sen, men annars hade jag slängt ett öga på't! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts