Logiken Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 (redigerad) Hejsan! Förra veckan så installerade jag Windows 7. (Med en laglig skiva) Sen dess så har jag tyckt att alla mina spel har börjat att lagga. Jag brukade köra Day Of Defeat: Source på högsta grafik utan något lagg. Nu när jag startar det så laggar det som tusan om jag har allt på högsta. Jag har prövat att installera ett ja.. Nvidia graffekort uppdatering men utan några framsteg. Jag har ett Nvidia 8600/8700 tror jag. Den som hjälper mig i denna jobbiga situation är fan dagens hjälte. UPDATE: Jag hade bara laddat ner fel graffekort uppdatering, laddade ner en ny! Nu laggar det inte längre. Tråden kan låsas what ever. Redigerad 28 april, 2010 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Vad hade du innan? Windows XP? Hur mycket ram har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 27 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Vad hade du innan? Windows XP? Hur mycket ram har du? Jag hade Vista innan. 2.00 gb ram, tror jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Hade du Vista innan så ska det verkligen inte vara sämre prestanda nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 27 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Hade du Vista innan så ska det verkligen inte vara sämre prestanda nu. Allt annat flyter på.. Booten och så är snabb och allt. Men det är bara spelen som fnular sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts