DizzY Skrivet 26 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2010 Tja! alla som spelat både TLAD & TBoGT vet ju om bristen av safehouses, därav parkeringar. trodde vi. tyvärr finns det inget att göra åt själva safehouses, ställen att spara på, finns såklart endast dom man e tilldelad. men när jag satt och spela TBoGT nyss, så tänkte jag "hm, niko hade ju playboys place bara upp för gatan här, går det att spara en bil där tro?" jag kör dit, mkt väl så e det gula linjer och allt ser ut som det ska ju, så jag ställer en bil där, gick tillbaka och sparade spelet. sen så LADDADE jag om spelet, gick till playboys place, och mycke riktigt så stod min bild där faktiskt! nu vet jag ju inte om någon annan tänk på detta, och jag hoppas inte på det iaf! så iaf så innebär detta att ni kan spara era fordon ni vill spara på vilken av parkeringsplatserna ni vill som man blivit tilldelad under hela GTA IV's resa! hoppas någon uppskatta denna info! //Dizzy signing out! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2010 Japp, detta märkte jag också. Går för den delen att spara fordon TLADs parkeringsplatser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2010 Tack för att du delade med dig, kan säkert bli användbart. Det är så dött i dessa forum så det är trevligt att någon skriver iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 26 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2010 Tack för att du delade med dig, kan säkert bli användbart. Det är så dött i dessa forum så det är trevligt att någon skriver iallafall. haha jo jag har märkt detta tråååkigt. men sen när de kommer info på nytt gta så blir de livat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts